کد خبر : 10959
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 فروردین 1396- 37: 12

شهید کریمی در مقابل توطئه منافقان ایستاد/ همه برای او در برابر قانون یکسان بودند

شهید کریمی در مقابل توطئه منافقان ایستاد/ همه برای او در برابر قانون یکسان بودند

برادر شهید کریمی گفت: شهید کریمی به حلال و حرام دقت و قانون را به طور دقیق اجرا می‌کرد و با قاطعیت پای انقلاب ایستاد و همه برای او در برابر قانون برابر بودند.

به گزارش گیلانستان، جواد کریمی شامگاه شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مراسم سی‌و‌یکمین سالگرد شهادت ابوالحسن کریمی دادستان شهید انقلاب اسلامی گیلان در مسجد آیت‌الله طالقانی بیستون رشت با اشاره به ویژگی‌های این شهید اظهار کرد: شهید کریمی شرع را رعایت و به حلال و حرام دقت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید کریمی هرگز اسیر نفس نشد و آنچه از اسلام می‌دانست به آن عمل می‌کرد، گفت: شهید کریمی انسانی سالم بود و سلامت نفس داشت.

برادر شهید کریمی با اشاره به اینکه شهید کریمی‌ برای تقویت نظام اسلامی تلاش و جانفشانی کردند، افزود: پس از ۳۱ سال مردم در سالگرد شهید کریمی گردهم می‌آیند، شهید کریمی مظلوم و نخستین فرماندار نظام اسلامی در لاهیجان بود.

وی با تصریح بر اینکه شهید کریمی در فرمانداری لاهیجان مدیریت جهادی داشت، بیان کرد: مردم هنوز دوچرخه شهید کریمی را به یاد دارند، شهید کریمی نماد مدیریت جهادی و ولایت‌مدار بود و تسلیم ولایت بود و در مقابل ضد ارزش‌ها ایستادگی کرد.

کریمی با بیان اینکه شهید کریمی نسبت به عملکرد بنی‌صدر پرسش داشت، تصریح کرد: ابتدای انقلاب طوفان بود و اکنون راه‌ها هموار شده اما برخی خود را به خواب زدند و شهید کریمی ایستادگی کرد و خوف نداشت.

وی با بیان اینکه شهید کریمی در مقابل توطئه منافقان ایستاد، گفت: شهید کریمی با قاطعیت پای انقلاب ایستاد و قانون را به طور دقیق اجرا می‌کرد و همه برای او در برابر قانون برابر بودند.

به گزارش فارس، ۱۳ فروردین سالروز شهادت ابوالحسن کریمی دادستان انقلاب اسلامی گیلان است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار