کد خبر : 50463
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399- 21: 17

به مناسبت روز شورا؛

شوراهای نمونه شهرستان رشت تجلیل شدند

شوراهای نمونه شهرستان رشت تجلیل شدند

به پزارش گیلانستان «میرشمس مومنی‌زاده» امروز(سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت) در مراسم تجلیل از شوراهای شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت‌ مردمی‌ یکی از مولفه‌های مهم انقلاب اسلامی است. فرماندار رشت با بیان اینکه برکات و ثمرات شورای اسلامی نمادی از مردم‌سالاری است، گفت: شوراها سرمایه عظیم جمهوری اسلامی شمرده شده که در تصمیم

به پزارش گیلانستان «میرشمس مومنی‌زاده» امروز(سه‌شنبه، ۹ اردیبهشت) در مراسم تجلیل از شوراهای شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت‌ مردمی‌ یکی از مولفه‌های مهم انقلاب اسلامی است.

فرماندار رشت با بیان اینکه برکات و ثمرات شورای اسلامی نمادی از مردم‌سالاری است، گفت: شوراها سرمایه عظیم جمهوری اسلامی شمرده شده که در تصمیم گیری‌ها نقش ارزنده‌ای دارند.

مومنی زاده اذعان کرد: شورای اسلامی تبلور توسعه در شهر و روستاست که با بهره‌گیری از این ظرفیت توانمند بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها آسان شد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر و روستا بازوان و سرمایه ارزشمند مدیران بوده و دارای ظرفیت‌های مطلوبی در توسعه و آبادانی هستند.

فرماندار رشت با بیان اینکه در قانون اساسی در چندین اصل به شورا اشاره شده است افزود: همه شورا‌ها با توجه به اصل قانون اساسی در راستای توسعه شهر و روستا بکوشند.

مومنی زاده با اشاره به اینکه آموزش شوراها مورد توجه قرار گیرد، گفت: به آموزش شوراها بایستی بیشتر توجه شود زیرا با آموزش توانمندتر و کارآمدتر می‌شوند.

وی به رعایت اصول اخلاقی در پیشبرد اهداف اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر با رعایت اصول اخلاقی با یکدیگر تعامل داشته باشند، اگر عضو شورا چنین ویژگی اخلاقی نداشته باشد خود یک آسیب جدی شمرده‌‌ شده‌ و در رفع این امر باید کوشید.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه در رفع آسیب‌ها در شورای شهر و روستا بکوشید، اظهار کرد: شناسایی موانع پیشرفت، ارائه خدمات به مردم را افزایش می‌دهد.

مومنی زاده به تعامل شوراها با مسئولان ذی‌ربط اشاره و اذعان کرد: با تعاملات بیشتر خدمات‌رسانی به شهر و روستا آنگونه که شایسته است، اجرایی می‌شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات شوراهای نمونه شهرستان رشت با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار