کد خبر : 22802
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

شورای شهر رشت در دست اصلاح طلبان است/ با سند میگویم که حتی یک اصولگرا نداریم

شورای شهر رشت در دست اصلاح طلبان است/ با سند میگویم که حتی یک اصولگرا نداریم

عضو سابق شورای شهر رشت گفت: خیلی ها هستند که به اسم اصولگرایی یا مستقل آمدند ولی با پرچم اصلاح طلبان در شورای شهر حضور دارند.

محمود باقری خطیبانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به قضایای اخیر انتصاب فردی به عنوان مشاور عالی شهردار رشت اظهارکرد: من نیز در خبرها این را خوانده ام. خب شما دقت بفرمایید که شورای شهر ما در دست اصلاح طلبان است. آنانی که به اسم اصولگرایی وارد شدند، در زمین اصلاح طلبان دور می زنند و عکس های دسته جمعی با آنان می گیرند.

عضو سابق شورای شهر رشت اضافه کرد: خیلی ها هستند که به اسم اصولگرایی یا مستقل آمدند ولی با پرچم اصلاح طلبان در شورای شهر حضور دارند، این یک مسئله طبیعی شده است. امروزه دیگر جای نیروهای ارزشی آنقدر پر رنگ نیست و شاید خودمان هم مقصر این قضیه باشیم.

باقری خطیبانی خاطرنشان کرد: من می گویم که چرا یک موضوع را اینقدر حساسش میکنیم، مگر کل بدنه دولت در استان را اصول گرایان دارند تا شهرداری هم چنین باشد. فکر نکنم آنقدر ارزش داشته باشد که ما بیایم و روی آن تمرکز کنیم که چرا فلانی میخواهد مشاور شود.

وی در پایان تصریح کرد: شما در شورای شهر یکی را نام ببرید که اصول گرا باشد، بنده برای شما سند می آورم که بر سر سفره اصلاح طلبان نشسته و عکس هم گرفته و در انتخابات با پرچم آنان بالا آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار