کد خبر : 17213
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

شورای پنجم شهر رشت از ترکیب بسیار خوبی برخوردار است

شورای پنجم شهر رشت از ترکیب بسیار خوبی برخوردار است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه شورای پنجم شهر رشت از ترکیب بسیار خوبی برخوردار است، گفت: اعضایی که به عنوان شورای پنجم فعالیت خود را آغاز می کنند افرادی متخصص و با سابقه فنی و اجرایی هستند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد امروز در مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم شهر رشت، ضمن قدردانی از اعضای شورای چهارم، اظهار کرد: از تلاش مسئولان اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تشکر و قدردانی می کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نیاز به همدلی و همکاری دارد، افزود: با توجه به اینکه از بُعد نظامی، امنیتی و مشارکت مردمی از دیگر کشورهای اروپایی جلوتر هستیم اما در بخش ارائه خدمات به مردم واقعا عقب هستیم.

وی با بیان اینکه شورای پنجم شهر رشت از ترکیب بسیار خوبی برخوردار است، گفت: اعضایی که به عنوان شورای پنجم فعالیت خود را آغاز می کنند افرادی متخصص و با سابقه فنی و اجرایی هستند و انشااله با همدلی و هماهنگی یکدیگر زمینه توسعه شهری را فراهم می آورند.

کوچکی نژاد ادامه داد: انتظار داریم که شورای پنجم از انسجام بیشتری برخوردار باشد و در راستای جبران عقب ماندگی هایی که داریم، گام اساسی و اصولی بردارد.

در ادامه مسعود کاظمی، رئیس شورای چهارم شهر رشت اظهار کرد: شورای چهارم در امورات زیربنایی کارهای خوبی انجام داد به عنوان مثال هدایت آب های سطحی، احداث 48 پل مکانیزه عابر پیاده، تصویب طرح تفصیلی و مصوب کردن طرح جامع شهری از جمله اقداماتی که در شورای چهارم انجام گرفت.

وی ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورای پنجم، گفت: رشت، شهری است که همیشه زبانزد بوده این شهر امروز نیاز به همدلی دارد./ ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار