کد خبر : 14138
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

شورای چهارم اسیر بازی فتنه گرانی که برای فتح شهرداری رشت دندان تیز کرده اند، نشوند

شورای چهارم اسیر بازی فتنه گرانی که برای فتح شهرداری رشت دندان تیز کرده اند، نشوند

یادمان نرود در شرایطی که متاسفانه معدود نیروهای منتسب به جبهه انقلاب در استان عافیت طلبانه حاضر نبودند به طور علنی از کاندیدای حامی نیروهای انقلاب حمایت کنند، ثابت قدم صراحتا از حجت الاسلام رئیسی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، در سال 1388 که برخی نیروهای انقلابی بصیرت کاملی برای تحلیل شرایط را نداشتند، مقام معظم رهبری با بصیرتی بی نظیر به تحلیل شرایط پرداختند و در تبیین فتنه فرمودند: «دشمنان ملت از شفاف بودن فضا ناراحتند؛ فضای شفاف را بر نمی تابند؛ فضای غبارآلود را می خواهند. در فضای غبارآلود است که می توانند به مقاصد خودشان نزدیک شوند و به حرکت ملت ایران ضربه بزنند. فضای غبارآلود همان فتنه است. فتنه معنایش این است که یک عده ای بیایند با ظاهر دولت و باطن دشمن وارد میدان شوند، فضا را آلوده کنند؛ در این فضای غبارآلود، دشمن صریح بتواند چهره خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند.» (بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 29/10/1388).

این تحلیل داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای باید نصب العین مردم شریف ایران و به ویژه نیروهای انقلابی شود تا بتوانند در فضای غبارآلود سنگر را رها نسازند.

در شرایطی که روحانی با اختلافی کم و در مقابل رقیب محبوبی به نام حجت الاسلام رئیسی، برنده انتخابات شد، اصلاح طلبان عزم خود را برای پاکسازی سازمان ها و ادارات دولتی و… غیردولتی از نیروهای انقلابی پایبند به جبهه مردمی انقلابی اسلامی و خدمت جزم کرده اند. یکی از ویژگی های دولت روحانی که حتی برخی از مدافعانش نیز بر آن صحه می گذارند، امنیتی بودن دولت است. به همین دلیل انتظار می رود این جریان، با ابزارهایی نامتعارف روند کنار گذاشتن نیروهای منتخب به جبهه انقلاب را عملی سازند. این روزها شورای اسلامی شهر رشت در حالی به سوی استیضاح شهردار رشت حرکت می کند که کمتر از دو ماه به پایان دوره شورای فعلی باقی مانده و عملا این استیضاح برای شهر و مردم خروجی نخواهد داشت.

از سوی دیگر شواهد و خبرهای پشت پرده، حاکی از آن است که پاره ای از اصلاح طلبان که به دنبال تسخیر دولت دوازدهم و دیگر نهادها هستند، می خواهند ثابت قدم، شهردار رشت را که در زمان انتخابات ریاست جمهوری علنا از حجت الاسلام رییسی حمایت کرده، به دست شورای چهارم کنار بگذارند تا خود در شورای پنجم این هزینه را پرداخت نکنند!

می دانیم که برخی از اعضای انقلابی شورای چهارم اختلاف نظرهایی جدی با ثابت قدم دارند اما در حالی که فتنه های کوچک و بزرگی برای کنار زدن نیروهای منتسب به جریان انقلابی طراحی شده، انتظار می رود نیروهای انقلابی شورای چهارم مسایل شخصی را کنار بگذارند و ابزار دست فتنه گران نشوند.

یادمان نرود که در فضای فتنه، همه چیز غبارآلود است و امکان شناخت نقشه طراحی شده برای نیروهایی که از بصیرت کافی برخوردار نیست، فراهم نیست. اما در شرایطی که به گفته خود صادق زیبا کلام، بعضی از اعضای عالی رتبه دولت از ترس از دست دادن صندلی خود در صورت پیروزی سید محرومان، از حمایت صریح از روحانی سرباز زده بودند و متاسفانه معدود نیروهای منتسب به جبهه انقلاب در استان عافیت طلبانه حاضر نبودند به طور علنی از کاندیدای حامی نیروهای انقلاب حمایت کنند، ثابت قدم صراحتا از حجت الاسلام رئیسی حمایت کرد و هزینه های زیادی را برای این موضع گیری پرداخت.

با این اوصاف، از نیروهای انقلابی انتظار می رود با بصیرت انقلابی خود، درس دشمن شناسی را به خوبی پاس کنند و در زمین فتنه گران بازی نکنند. بنابراین شایسته است نیروهای انقلابی شورای چهارم با بصیرت کافی، با کنار گذاشتن منافع حداقلی (حتی عمومی) به منافع بلندمدت عمومی بیندیشند و اسیر بازی خطرناک فتنه گرانی که برای فتح شهرداری رشت دندان تیز کرده اند، نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شاهد جمعه , 19 خرداد 1396 - 17:14

ای آقا دلت را به شورا نشینان خوش کردی!!!؟
مرد در انتخابات فقط شهردار بود و بعضی از کاندیداهایی از اصلاح‌طلبان با نصب عکس کاندیدای ریاست جمهوری خود، تکلیفشان با خودشان و مردم روشن بود
اعضای شورای چهارم در ستادهای انتخاباتی خود حتی یک عکس از کاندیدای ریاست جمهوری نزدند تا موضع خودشان را روشن کنند و مانند منافقین عمل کردند آنها را هم در ستاد آقایان رئیسی و هم روحانی می‌دیدیم چرا که با این عمل خود و دو چهره نشان دادن قصد جذب رای هر دو طیف را داشتند.
خودتان را خسته نکنید این شورانشینان اهل معامله هستند و برای رضای خدا گربه نمی‌گیرند…….

رفتن به نوار ابزار