کد خبر : 17442
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1396- 17: 17

شورای چهارم رشت و معاونین استاندار به دنبال نقش آفرینی در انتخاب شهردار!/ چه ذی نفعانی به دنبال شهردار قزوین هستند!؟

شورای چهارم رشت و معاونین استاندار به دنبال نقش آفرینی در انتخاب شهردار!/ چه ذی نفعانی به دنبال شهردار قزوین هستند!؟

این روزها بیشترین منافع گویا به سوی قزوین معطوف شده است. از سرپرست شهرداری که متولد رستم آباد است تا جمالی، عضو شورای چهارم که حالا نماینده رودبار است، و یکی از معاونین رودباری استاندار.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با گذشت کمتر از یک هفته از آغاز به کار شورای پنجم، به نظر می رسد اعضای شورای چهارم هنوز باور نکرده اند که دوره شان به پایان رسیده است!

یکی از اعضای شورا که متعلق به یکی از روستاهای غرب گيلان است، یکی از مدیران کل در اختیار اصلاح طلبان در سال ۸۸ را به روستای خود دعوت کرده تا با او برای شهرداری رشت رایزنی کند!

اما این روزها بیشترین منافع گویا به سوی قزوین معطوف شده است. از سرپرست شهرداری که متولد رستم آباد است تا جمالی، عضو شورای چهارم که حالا نماینده رودبار است، و یکی از معاونین رودباری استاندار، هر یک به فراخور منافع خود به دنبال کشاندن مسعود نصرتی به رشت هستند!

عده ای دیگر از جمله ر.م دلال انتخاباتي نیز به دنبال شهردار کردن یک کرد مهاجر می باشد که خانواده اش پس از مهاجرت در یکی از روستاهای اطراف رشت ساکن شده اند. جالب اینجاست که هیچکدام از این افراد رشتی نیستند!

لازم به ذکر است آیت الله زین العابدین قربانی امروز در دیدار با رئیس جدید شورای اسلامی شهر رشت نیز با تاکید بر اینکه به اینکه باید از تجربیات افراد بومی برای شهرداری بهره مند شد خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهرداری مدیر و توانمند برای رشت انتخاب شود و نباید تنها بر اساس مقوله تعصبات ملی این انتخاب انجام شود و نادیده گرفتن صلاح شهر خیانت به مردم است. ممکن است شهرداری که می خواهید خارج از استان انتخاب کنید مدیر خوبی باشد اما در داخل استان قحط الرجال نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار