کد خبر : 47693
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1398- 23: 11

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در گیلان:

شور حضور بعد از چهل و یک سال/ هر انگشت رنگی مشتی بر دهان یاوه گویان است

شور حضور بعد از چهل و یک سال/ هر انگشت رنگی مشتی بر دهان یاوه گویان است

حجت الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه شور حضور ملت ایران بعد از چهل و یک سال بی نظیر است و هیچ انقلابی در جهان اینگونه نبوده و نیست، گفت: هر انگشت رنگی مشتی بر دهان یاوه گویان است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام «مجتبی پوریوسفی » با اشاره به ماراتن بزرگ انتخابات بیان داشت: مردم ایران همیشه در صحنه حضور داشته و با اتحاد و وحدت خود تشان دادند، هرگز اجازه نفوذ دشمن به خاک وطن را نخواهند داد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه ملت ایران وحدتشان را در ۲۲ بهمن امسال و همچنین در مراسم‌های وداع با سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان دادند گفت: بار دیگر در ۲ اسفند حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با حضورشان پای صندوق رای دهان یاوه‌گویان انقلاب و نظام را خواهند بست.

وی تصریح کرد:  حضور در پای صندوق‌های رای با توجه به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان وظیفه شرعی و ملی بوده  و در این زمینه همگان بایستی به یکدیگر امر به معروف کنیم تا شاهد حضور پرشور باشیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در پای صندوق‌های رای نسبت به دیگر کشورها درصد مطلوب حضور را داشته‌اند افزود: حضور حداکثری مردم در صحنه‌های سیاسی و  انتخاباتی به دشمنان اسلام خواهد فهماند که در تعاملاتشان احتیاط کنند و بدانند که با عموم مردم یک کشور مواجه بوده و هرگز نمی‌توانند در برابر ملت ایران بایستند.

وی با بیان اینکه هیچ حکومتی با مردم یک کشور مقابله نخواهد کرد اظهارداشت: کشورهای غربی و دشمنان نظام و انقلاب با مردم ایران مقابله کردند اما موفق نشدند و امروز شاهد آن هستیم که ملت ایران با اقتدار با وجود تحریم‌ها و تهدیدات در برابر غرب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام پوریوسفی با تاکید بر اینکه وحدت و اتحاد ملت ایران بود که توانست اینگونه استکبار جهانی را شکست دهد گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای پیام ثبات، حرکت به جلو و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی بعد از چهل و یک سال را نشان می‌دهد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان تصریح کرد: هیچ انقلابی اینگونه پایدار و ماندگار نبوده و همه انقلاب‌ها، آرمان‌هایشان در دهه اول تغییر یافت و اینگونه دارای شور و شعف نبود. اما انقلاب اسلامی در چهل و یکمین سال پیروزی همه رسانه‌های جهانی را معطوف خود کرده و تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حجت الاسلام پور یوسفی اذعان کرد: هر انگشت رنگی در پای صندوق رای مشتی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی هستند‌.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور حداکثری و خلق حماسه‌ایی دیگر در انتخابات دوم اسفندماه خاطرنشان کرد: توسعه و آبادانی کشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح مهیا خواهد شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار