کد خبر : 83024
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۹

رئیس کل دادگستری گیلان:

شیوه رسیدگی به پرونده مطالبه گران با اغتشاشگران متفاوت است

شیوه رسیدگی به پرونده مطالبه گران با اغتشاشگران متفاوت است

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه مطالبه گری، اعتراض و نقدهای بی طرفانه منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود، گفت: شیوه رسیدگی به پرونده افراد مطالبه گر با اغتشاشگران متفاوت است.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام حمزه خلیلی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی روحانیت، مطالبات مردمی و قوه قضائیه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: مطالبه گری، اعتراض و نقدهای بی طرفانه منجر به توسعه و پیشرفت می‌شود.

 

وی با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های مسببان حوادث اخیر در گیلان افزود: شیوه رسیدگی به پرونده‌های افراد مطالبه گر و معترض با اغتشاش گران و آشوب طلبان و افراد برانداز تفاوت دارد

 

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نباید نگاه تک بُعدی به حل مسائل شود، گفت: رفتارهای هیجانی و یا هدفمند افراد در حوادث اخیر باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به شکاف بین نسل‌ها در جامعه بیان کرد: پاسخگویی به شبهات و چالش‌های فکری افراد و نسل‌های مختلف مهم‌ترین مسئله این روزها تلقی می‌شود.

 

وی با اشاره به طرح گفتگوی تمدن‌ها از سوی خواص در گذشته افزود: سناریوی گفتگوی تمدن‌ها از پایه اشتباه بود و در این طرح نتیجه‌ای حاصل نشد.

 

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به ناترازی رشد علم و ترجمه علمی بیان کرد: رشد علم باید هم تراز با ترجمه علمی صورت گرفت.

 

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به تئوری دولت و تمدن اضافه کرد: وجود انسان‌های ناهمانند و متفاوت در عالم سبب شده تا تئوری دولت و تمدن به نتیجه ختم نشود.

 

وی با اشاره به تسخیر فکری نسل‌ها توسط امپراطور رسانه‌ای دشمن افزود: موفقیت ایران اسلامی در تولید علم، دشمن را به لرزه انداخته است.

 

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بشر ذاتاً پیشرفت محور است، گفت: بسترسازی شکوفایی استعدادها برای رسیدن به پیشرفت ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام خلیلی، آگاهی و بصیرت را لازمه جامعه امروز دانست و بیان کرد: جوانان و نوجوانان امروز تشنه بصیرت و آگاهی هستند مسئله‌ای که روی آن غفلت شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار