کد خبر : 6845
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1395- 45: 19

صادقی باید پاسخگوی دادگاه باشد/ چرا آقایان در مجلس نهم وقتی نمایندگان را به دادگاه احضار کردند، نگران نبودند؟!

صادقی باید پاسخگوی دادگاه باشد/ چرا آقایان در مجلس نهم وقتی نمایندگان را به دادگاه احضار کردند، نگران نبودند؟!

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: افرادی که اکنون تا به این حد نگران احضار یک نماینده به دادگاه هستند چگونه است که در مورد احضار برخی از نمایندگان در مجلس نهم به دادگاه عکس العملی از خود نشان ندادند؟

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگویی با بیان اینکه تمامی اقدامات قوه قضائیه در چارچوب قانون است اظهار داشت: برخی از نمایندگان احضار به دادگاه و مصونیت سیاسی را به اشتباه متوجه شده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احضار به دادگاه نمایندگان مجلس شورای با تشکیل قانون اساسی و نخستین دوره مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نباید به دیگران تهمت و افترا بزنند که اکنون خواستار مصونیت سیاسی باشند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه چنانچه نماینده‌ای در مجلس شورای اسلامی، تهمت، افترا و یا مسائل اینچنینی را مرتکب شود باید پاسخگو باشد افزود: روش احضار نماینده مجلس شورای اسلامی با سایر مردم متفاوت است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: احضار نماینده مجلس شورای اسلامی باید توسط بخش حقوقی مجلس شورای اسلامی انجام شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان و مسئولان در کشور باید به گونه‌ای برخورد کنند که مانع از ایجاد جوسازی‌های کاذب در کشور شوند تصریح کرد: حرکت‌های برخی از مسئولان و نمایندگان، غوغاسالاری و مظلوم نمایی دولت در دوره انتخابات است.

کوچکی نژاد با اشاره به احضار برخی از نمایندگان به دادگاه در مجلس نهم بیان کرد: افرادی که اکنون تا به این حد نگران احضار یک نماینده به دادگاه هستند چگونه است که در مورد احضار برخی از نمایندگان در مجلس نهم به دادگاه عکس العملی از خود نشان ندادند؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا این تعداد از نمایندگان در مجلس نهم فریاد رسیدگی مجمع نمایندگان را طرح نکردند گفت: صادقی باید پاسخگوی دادگاه باشد و قوه قضائیه نیز باید وی را احضار و توضیحات لازم را بخواهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای بررسی رفتار نمایندگان نباید به جای قاضی بنشیند و این تخلف آشکار قانون است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور به جای مرتفع کردن مشکلات مردم و حوادث دلخراشی که در کشور به وجود آمده به مسائل حاشیه‌ای پرداخته است افزود: پرداختن رئیس دولت به مسائل حاشیه‌ای در کشور نشان از عدم کارآیی و پاسخگویی دولت به ملت شریف ایران دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت قصد دارد تا با حاشیه سازی و جمع کردن مردم به دور خود پاسخگوی مردم نباشد اعلام کرد: بهتر آنست دولت به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بپردازد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد خاص و شبکه‌هایی در داخل و بیرون طراحی موارد اینچنینی را برعهده دارند تصریح کرد: دولت باید از جریانات انقلاب محافظت کند ولی سوء استفاده نکند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار