کد خبر : 5931
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395- 53: 15

“صبح مشرق” از شکایت شهرداری رشت تبرئه شد/رضایت ندادند؛ ادله صبح مشرق دادگاه را قانع کرد

“صبح مشرق” از شکایت شهرداری رشت تبرئه شد/رضایت ندادند؛ ادله صبح مشرق دادگاه را قانع کرد

معاون خبر صبح مشرق گفت: این رسانه از شکایت شهرداری رشت با عنوان نشر اکاذیب تبرئه شده و گواهی نهایی و قطعی این حکم به مدیرمسئول صبح مشرق ابلاغ شد.

به گزارش گیلانستان، نشست فصلی خبرنگاران و کارکنان این رسانه ظهر امروز با حضور سردبیر و معاون خبر صبح مشرق در لاهیجان برگزار شد.

گلستانی نیا معاون خبر صبح مشرق در حاشیه این نشست و در پاسخ به سئوال خبرنگار گروه اجتماعی اظهار داشت: صبح مشرق از شکایت شهرداری رشت با عنوان نشر اکاذیب تبرئه شد و گواهی نهایی و قطعی این حکم به مدیرمسئول صبح مشرق ابلاغ شد.

وی افزود: موضوع شکایت شهرداری در خصوص قرارداد “مدیر حراست شهرداری رشت” بود که دادگاه صالحه ادله صبح مشرق را کافی و ادله شهرداری را ناکافی دانست و در دو مرحله بازپرسی و دادگاه حکم بر برائت مدیران صبح مشرق صادر کرد.

معاون خبر صبح مشرق خاطرنشان کرد: فعلا مجاز به اعلام جزییات بیشتری از حکم صادره نیستم و این پرونده پس از هفت ماه و بدون ارائه رضایت از سوی شهرداری و با اعتراض شهرداری به حکم اولیه بررسی و در نهایت حکم برائت قطعی توسط دستگاه قضایی صادر شد.

گلستانی نیا با بیان اینکه از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار داریم تا سعه صدر بیشتری داشته باشند، تاکید کرد: بر اساس تذهیب و اخلاق رسانه راضی نیستیم تا جزییات این شکایت را برای نخستین بار و موضوع خبر را به صورت بازنشر منتشر کنیم، چراکه معتقدیم وقتی برای درجا زدن در گذشته نیست و باید به آینده فکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه دوری از غرض ورزی از مهمترین ویژگیهای رسانه های جبهه انقلاب است، تصریح کرد: در حالیکه حکم نهایی امروز به ما ابلاغ شده است ولی در موضوع استیضاح شهردار رشت به دلیل منافع مردمی و حمایت اصولگرایان شورا از ابقای شهردار حمایت کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار