کد خبر : 34655
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397- 22: 20

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

صداوسیمای “دولتی” گیلان و عدم مطالبه مشکلات اساسی مردم از رئیس جمهور/ بزرگ‌نمایی و تعریف شبانه روزی از روحانی چه فایده‌ای برای مردم دارد؟!

صداوسیمای “دولتی” گیلان و عدم مطالبه مشکلات اساسی مردم از رئیس جمهور/ بزرگ‌نمایی و تعریف شبانه روزی از روحانی چه فایده‌ای برای مردم دارد؟!

نه تنها هیچ درد و مشکلی از گرفتاری‌ها و معضلات اساسی مردم منعکس نگردیده، بلکه به صورت ویژه صرفا به تعریف، بزرگ‌نمایی و تمجید غیرواقعی از عملکرد دولت پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، از ابتدای هفته ای که گذشت هر زمان تلویزیون را روشن کرده و شبکه باران را برای مشاهده انتخاب می‌نماییم، به ندرت پیش خواهد آمد که هیچ اشاره‌ای به سفر حسن روحانی و افتتاح نمایشی راه آهن در برنامه‌ها نگردد!

اوایل هفته که برای به ورزشگاه کشاندن مردم پای سخنرانی روحانی به صورت یکسره چه از طریق تصویری، چه رادیویی و چه زیرنویس تلویزیونی تبلیغ گسترده صورت می گرفت و از زمان حضور رئیس جمهور در فرودگاه نیز علاوه بر پخش مستقیم برنامه‌ها، اخبار افتتاح‌ها و سخنرانی‌های ایشان نیز تمامی بخش‌های خبری رسانه استانی را از آن خود کرده بود.

اینکه عالی ترین مقام اجرایی کشور به استان آمده و اخبارش از لحاظ اصول خبری بالاترین ارزش را دارد شکی در آن نیست اما مهم ترین رسالت یک رسانه که مطالبه گری و بیان دردها و مشکلات مردم است، به راحتی در صدا و سیمای گیلان نادیده گرفته شد.

نه تنها هیچ درد و مشکلی از گرفتاری‌ها و معضلات اساسی مردم اعم از گرانی، بیکاری، بیماری و… در شبکه باران منعکس نشد، بلکه به صورت ویژه صرفا به تعریف، بزرگ‌نمایی و تمجید غیرواقعی از عملکرد دولت پرداخته و مردم بیش از پیش دلسردتر و ناامید به صدا و سیما گردیدند.

شایسته است همانطور که اساسا رسانه ملی نهادی مستقل و غیروابسته به دولتها می باشد، مرکز گیلان و شبکه باران نیز از “دولتی” بودن خود را خارج کرده و “مردمی” باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار