کد خبر : 39985
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398- 41: 14

صدای موشک‌های بالستیک ایران خواب صهیونیست‌ها را بر هم زد/ تلاش‌های دشمن برای نابودی اسلام و تشیع در فضای مجازی

صدای موشک‌های بالستیک ایران خواب صهیونیست‌ها را بر هم زد/ تلاش‌های دشمن برای نابودی اسلام و تشیع در فضای مجازی

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، سقوط آل سعود حتمی است، گفت: البته اکنون نیز آل سعود ساقط‌شده اما اضمحلال موریانه‌ای شیطان اعظم را نیز در گام دوم خواهیم دید.

به گزارش گیلانستان، سردار حمید اباذری امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان رشت اظهار کرد: مردم شهیدپرور گیلان نسبت به گرامیداشت شهدا بسیار حساس هستند.

وی با بیان اینکه مردم در زمان انقلاب با ندای مسیحایی امام خود، مستکبران خون‌خوار را از سرزمین خود بیرون کردند، گفت: آنچه انقلاب اسلامی را تا امروز زنده نگه‌داشته، نثار جان‌های عزیزی بود که در سال ۴۳ از جان خود گذشتند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی توسط یاران در گهواره امام (ره) اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: باید به سنگ‌قبر و تاریخ تولد شهدای دهه ۴۰ نگاه کرد و این امر را گواهی داد که این ملت با این امام آماده ایستادن در برابر دشمنان بود.

اباذری با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم حماسه انقلاب اسلامی به تاریخ سپرده و فراموش شود، بیان کرد: امروز دشمنان ما به دنبال این مسئله هستند اما ما نباید بگذاریم تاریخ انقلاب اسلامی از مصرف بگذرد و به تاریخ سپرده شود، بلکه باید دفاع مقدس را سینه‌به‌سینه به فرزندان این مرزوبوم انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان در زمان جنگ با دست‌های خالی در مقابل دنیا ایستادند، گفت: صدام تبدیل به کلکسیونی از سلاح‌ها شده بود و بیشترین و بهترین سلاح‌ها را در اختیار او گذاشتند اما دیدند که رزمندگان شیعه ما در مقابل تمام این‌ها ایستادند و از هیچ‌چیز واهمه ندارند.

تلاش‌های دشمن برای نابودی اسلام و تشیع در فضای مجازی

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) مهم‌ترین دلیل پیروزی ایران در انقلاب را توکل به خدا و رهبری امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: مردم شهید رجایی و بهشتی‌ها را در خط مقدم می‌دیدند و این امور باورهای مردم را به‌نظام مستحکم‌تر می‌کرد، چراکه فقر، مشکل و ایستادگی هم برای مردم بود و هم برای مسؤولان، پس نباید شک می‌کردند و در کنار یکدیگر ایستادند و به نصرت الهی رسیدند.

اباذری با اشاره به تلاش‌های دشمن برای نابودی اسلام و تشیع در فضای مجازی گفت: ما در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن گام‌های بزرگی برداشتیم و وارد چهلمین سال انقلاب شدیم روزی که صدام و همه دنیا به ما حمله کرد که دفاع با جان خود انجام دادیم و دشمن فهمید که این مردم شکست‌ناپذیر هستند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از رحلت امام خمینی (ره) بیان کرد: رهبر انقلاب به ما نشان دادند که باید راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم و باقدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی در دهه ۷۰ و ۸۰ کاری کردیم که دشمنان ما دندان طمع را کشیدند و متوجه شدند که نمی‌توانند به ایران حمله نظامی کنند.

صدای موشک‌های بالستیک ایران خواب صهیونیست‌ها را بر هم زد

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه دشمنان ایران اوایل گمان می‌کردند که موشک‌های ما فتوشاپ است و ما این قدرت نظامی را نداریم، افزود: قدرت موشکی انقلاب اسلامی به‌جایی رسید که صهیونیست‌ها را با صدای خود بیدار کرد و فهمیدند ما می‌توانیم موشک‌های بالستیک با زدن اهداف متحرک بسازیم.

اباذری با اذعان به اینکه امروز ناوهای هواپیمابر شیطان بزرگ در تیررس ایران است، تصریح کرد: با ساخت این موشک‌ها عملاً ناوهای هواپیمابر و ناوهای بزرگ شیطان بزرگ به آهن‌پاره تبدیل می‌شوند و فهمیدند حتی در دو هزار متر آن‌طرف‌تر از دریای خزر نیز نمی‌توانند امنیت داشته باشند.

وی با اشاره به قضیه بوکمال که قدرت بازدارندگی ایران را به رخ دنیا کشاند، افزود: دشمن فهمید که ایران می‌تواند در دورترین نقاط هدف را نشانه بگیرد و قدرت ایران در جنگ الکترونیک به یک قدرت جهانی تبدیل شد و با به زمین زدن هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا ثابت کردیم که می‌توانیم با سامانه ایرانی نیز آن‌ها را نشانه بگیریم.

وحشت آمریکا از ایران، در زمین، دریا و آسمان

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای ساخت سلاح‌های نظامی با اتکا به قدرت ایرانی بیان کرد: تا دیروز نیروهای آمریکایی در زمین و دریا از ما وحشت داشتند و تنها جای امن آن‌ها آسمان بود اما با در هم شکستن هواپیمای آمریکا هیمنه طاغوت اعظم در آسمان نیز شکسته شد.

ولی امر مسلمین فرمان دهد، تنگه هرمز را می‌بندیم

اباذری با اذعان به اینکه ایران امروز به قدرت ضربه متقابل رسیده و هیمنه نوکر آمریکا یعنی انگلیس را نیز شکسته، گفت: ایران کشتی انگلیس را توقیف کرد و اگر اراده کند کل تنگه هرمز در چنگ ایران اسلامی است و همه دنیا این را می‌دانند که اگر ولی امیر مسلمین اراده کند، تنگه هرمز واقعاً تنگ‌تر و بسته خواهد شد.

وی دلیل پایان‌ناپذیری قدرت ایران اسلامی را اتکا به خداوند و مردم ایران دانست و تصریح کرد: قدرت ما که ایران را تبدیل به چهارمین نیروی نظامی دنیا کرده مردم هستند و شرط ماندن در این راه استقامت و استواری است، جوان‌ها بدون شک سقوط رژیم صهیونیستی را خواهند دید، این پیش‌بینی امام و وعده الهی است، ۲۲ سال دیگر باقی‌مانده و ان شالله زودتر از این زمان بااراده جوانان ما پرچم فتح را بر بیت‌المقدس خواهیم کوبید.

اضمحلال موریانه‌ای شیطان اعظم در گام دوم انقلاب

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، سقوط آل سعود حتمی است، افزود: البته اکنون نیز آل سعود ساقط‌شده اما اضمحلال شیطان اعظم را نیز در گام دوم خواهیم دید، چراکه پیام انقلاب اسلامی فراگیر شده و موجب سقوط موریانه‌ای ایالت متحده خواهد شد و شرط همه این‌ها ایستادگی، مقاومت فعال، گوش دادن تنها به ولی جامعه است.

اباذری با اذعان به اینکه حق مردم ما داشتن نگاه مدیریت جهادی و مردمی مسوولان مانند دوران دفاع مقدس است، گفت: کافیست مسؤولان کشور مانند دوران دفاع مقدس بین مردم باشند، مسؤولی که در خانه‌های تجملی و گران بنشیند نمی‌تواند درد مردم را ببیند، مسؤولان باید در کنار مردم باشند، این حرف، حرف دل مردم است‌.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار