کد خبر : 50446
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399- 07: 11

مهاجم تیم فوتبال چوکا تالش:

صعود به لیگ یک فوتبال حق چوکا است

صعود به لیگ یک فوتبال حق چوکا است

مهاجم تیم فوتبال چوکا تالش با بیان اینکه صعود به لیگ یک فوتبال حق این تیم است، گفت: با شناختی که از فوتبال دوستان گیلانی و آقای گل اسبق فوتبال کشورمان داشتم به تیم فوتبال چوکا تالش پیوستم.

به گزارش گیلانستان جهانگیر عسگری در تالش با بیان اینکه حمایت طرفداران فوتبال گیلانی یکی از دلایل پیوستنش به چوکا بوده، اظهار کرد: گویی برای بازی در فوتبال گیلان ساخته‌شده‌ام و می‌خواهم خاطرات شیرینم در داماش را با تیم چوکا تکرار کنم.

وی با بیان اینکه همواره در پی بازگشت به گیلان بوده، افزود: دلایل مختلفی در پیوستنم به چوکا نقش داشته است؛ از گیلان و حضور در تیم فوتبال داماش گیلان خاطرات شیرینی داشتم و می‌دانستم فوتبال دوستان گیلانی تا پای جان از تیمشان حمایت می‌کنند؛ پس‌ازاینکه فرشاد پیوس برای حضور در چوکا از بنده دعوت کرد با شناختی که از آقای گل اسبق فوتبال کشورمان داشتم به این تیم پرطرفدار پیوستم.

مهاجم تیم فوتبال چوکا با تأکید بر اینکه گلزنی وظیفه یک مهاجم بوده و گل‌هایش حاصل تلاش بازیکنان تیم است، تصریح کرد: چوکا تیمی همدل و یکدست بوده و هدفمان صعود به رقابت‌های لیگ یک است؛ در شش دیداری که برای چوکا به میدان رفتم موفق به زدن شش گل و فرستادن چهار پاس گل شدم.

عسگری با بیان اینکه هواداران چوکا زبانزد خاص و عام هستند، افزود: هواداران تالشی از دقیقه یک تیمشان را تشویق کرده و هرگز به تیم حریف بی‌احترامی نمی‌کنند؛ بازی‌هایمان همواره با حضور پرشور هواداران برگزارشده و از بنده نیز به‌خوبی استقبال کردند.

وی با اشاره به حضور ۱۸ ماهه در تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: گلزنی در الگیلانو و پیروزی تیم داماش در انزلی مقابل ملوان یکی از شیرین‌ترین خاطرات فوتبالی‌ام بوده و ارتباط خوبی با هواداران تیم فوتبال داماش گیلان دارم.

مهاجم اسبق تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه هواداران این تیم را هرگز فراموش نمی‌کند، گفت: احترام متقابلی بین بنده و هواداران رشتی وجود دارد و از این هواداران عزت گرفته‌ام.

عسگری با اشاره به اینکه آغاز مجدد مسابقات بستگی به تصمیم ستاد ملی کرونا دارد، بیان کرد: لیگ یک فوتبال باید ادامه پیدا کند ولی حفظ سلامت فوتبالی‌ها اولویت اصلی است؛ چوکا در فصل جاری نتایج درخشانی کسب کرده و صعود به لیگ یک فوتبال حق این تیم است.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال چوکا تالش تعطیل است، گفت: با پیوستنم به چوکا تمریناتی طاقت‌فرسا انجام داده و از آمادگی بدنی بالایی برخوردار بودم؛ در تعطیلات به‌صورت انفرادی تمریناتم را دنبال کرده و سعی می‌کنم آمادگی خود را حفظ کنم.

مهاجم تیم فوتبال چوکا تالش با تأکید بر اینکه صعود به لیگ یک فوتبال مهم‌ترین هدف چوکا تالش است، افزود: برای آغاز مجدد رقابت‌های لیگ دسته دوم لحظه‌شماری می‌کنیم و با کمک هواداران به لیگ یک صعود خواهیم کرد؛ امیدوارم گیلان فصل آتی پنج نماینده در رقابت‌های لیگ یک فوتبال به خود ببیند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار