کد خبر : 31482
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

صعود پاسداران تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک به ارتفاعات گیلان

صعود پاسداران تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک به ارتفاعات گیلان

پاسداران تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک‌خان نیروی زمینی سپاه پاسداران به ارتفاعات نفت‌چاک رحیم‌آباد رودسر استان گیلان صعود کردند.

به گزارش گیلانستان، 120 نفر از مجموعه نیروهای تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک در قالب گردان کمیل،‌ کردان امام حسین(‌ع) و مجموعه رده‌های ستادی به صورت توأم با هم حرکت کردند و کل نیروها با موفقیت تمام به بالاترین نقطه ارتفاعات نفت‌چاک صعود کردند.

سردار پاسدار حسین مصطفی‌پور در این زمینه اظهار داشت: مجموعه پرسنل تیپ میرزاکوچک با مدیریت و نظارت تربیت بدنی تیپ و در راستای برنامه سالانه خود جهت صعود به یکی از قلل مرتفع منطقه، موفق شدند به بالاترین نقطه ارتفاعات نفت‌چاک رحیم آباد صعود کنند.‌

وی با بیان اینکه مجموعه تیپ با موفقیت به سمت ارتفاعات نفت چاک حرکت کردند ابراز داشت:‌‌ فاصله ارتفاعات نفت چاک از سطح دریا حدود 3 هزار و 200 متر است که مجموعه تیپ میرزاکوچک شب را در دامنه کوه مستقر شد و صبح روز بعد به همراه پرسنل پس از نماز صبح برای صعود به قله اقدام کرد.

سردار مصطفی‌پور با اشاره به اینکه نیروهای تیپ میرزا،‌ گردان کمیل، گردان امام حسین(‌ع) و مجموعه ستادی به صورت توأمان برای فتح قله اقدام کردند گفت: تمامی نیروهایی که در این برنامه شرکت داشتند موفق شدند به بالاترین نقله ارتفاعات نفت چاک صعود کرده و مجدد به دامنه کوه عزیمت کنند.

فرمانده تیپ نیرو مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه چنین برنامه‌هایی می‌تواند تأثیر به‌سزایی روی جسم و روح و آمادگی پرسنل داشته باشد تصریح کرد: برنامه‌های صعود به قلل مرتفع می‌تواند سطح آمادگی نیروها برای حضور در مناطق رزمی را ارتقاء دهد.

وی بر حفظ کامل و همیشگی آمادگی نیروهای تیپ میرزا کوچک تأکید کرد و ابراز داشت:‌ قطعاً نیروها و پرسنل تیپ میرزاکوچک با شرکت در برنامه کوهنوردی و صعود به قلل مرتفع منطقه علاوه بر کسب سلامت درونی صلابت و سرافرازی خود را برای حضور در تمام مراحل زندگی افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/بسیج

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار