کد خبر : 57187
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399- 47: 18

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

صیانت از کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی، رویکرد جدید دانشگاه

صیانت از کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی، رویکرد جدید دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: ارتقای کیفیت علمی، گسترش فضای انقلابی و صیانت از کیان دانشگاه رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، محمد دوستار در دومین مرحله کارگاه‌های آموزشی تخصصی مدیران و کارشناسان حراست دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان، زنجان، قزوین و اردبیل که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، ارتقای کیفیت علمی، گسترش فضای انقلابی و صیانت از کیان دانشگاه را رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اظهار کرد: ارتقای کیفیت علمی با آموزشی عمیق، حل مسئله و کاربردی کردن دانش امکانپذیر است.

دانشگاه آزاد شبکه‌ای اجتماعی است

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مانند یک دانشگاه اجتماعی با شبکه گسترده‌ای در کشور است، افزود: این نهاد علمی توانست خدمات اجتماعی متنوعی را با نگاه حل مسئله و بالفعل رساندن ظرفیت‌های بالقوه در تمام شهرستان‌هایی که در آن واحدها و مراکز دانشگاهی دایر است، برای رشد و شکوفایی کشور عمل کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تأکید کرد: گسترش فضای انقلابی از طریق تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری امکانپذیر است.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، این نهاد علمی را مولود و ثمره انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات خوبی را در حوزه‌های توسعه اجتماعی، منابع انسانی، آموزش و پژوهش در کشور ارائه کرده است.

دوستار با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه خوداتکا و نمونه بارز یک سازمان با رویکرد اصل ۴۴ قانون اساسی است، خاطرنشان کرد: حفظ کیان و ماهیت دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند برخورداری از غیرت و تعصب دانشگاهی است.

حراست از ارکان مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی

وی با بیان اینکه تربیت نیروی متخصص در تراز انقلاب اسلامی، حل مسائل جامعه، نگاه دانش بنیانی و ترویج علم در لایه‌های مختلف سازمانی به ما کمک می‌کند تا با رویکرد علمی کشور را مدیریت کنیم، افزود: حراست یکی از ارکان مؤثر در دانشگاه آزاد اسلامی است.

دوستار با بیان اینکه حراست دانشگاه آزاد اسلامی مشاوران امین، صادق، تیزبین، آینده‌نگر هستند، اظهار کرد: حراست دانشگاه آزاد اسلامی هم برای صیانت از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عمل می‌کند و هم به مرزبانی و مرزگستری می‌پردازد.

این مسئول با تأکید بر اینکه حراست نقش مشاوره امین برای کارمندان است و به هیچ عنوان به دنبال مچ‌گیری نیست، اظهار کرد: حراست نگاهی پیشگیرانه در هدایت سازمان و کمک به مدیران اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار