کد خبر : 7548
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395- 06: 12

ضایعات نخاعی گیلان از حداقل حقوق شهروندی برخوردار نیست/ جعفرزاده به وعده های خود عمل نکرد

ضایعات نخاعی گیلان از حداقل حقوق شهروندی برخوردار نیست/ جعفرزاده به وعده های خود عمل نکرد

مدیرعامل انجمن ضایعات نخاعی گیلان با بیان اینکه قول فراهم کردن شرایط لازم برای افتتاح مرکز جامع توانبخشی از سوی نماینده رشت در مجلس داده شده بود که جامه عمل نپوشید گفت: انجمن ضایعات نخاعی گیلان در بلاتکلیفی و تعطیلی به سر می‌برد.

به گزارش گیلانستان، داریوش جهان‌فر در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژهُ معلولان ضایعه نخاعی داشتن ساختمانی به‌عنوان مرکز آموزشی و توانبخشی از حداقل انتظارات جامعه ضایعات نخاعی محسوب می‌شود.

مدیر انجمن ضایعات نخاعی گیلان گفت: از سال ۹۴ تقاضای کتبی مبنی بر اختصاص یک فضای مناسب جهت معلولان ضایعات نخاعی گیلان به اعضاء شورای اسلامی شهر رشت ارائه و پس از پیگیری‌های مداوم، اعضاء شورای شهر به اتفاق آرا تقاضای مذکور را تایید و به شهرداری برای اقدام ارجاع دادند.

وی با اشاره به بازدید شهردار رشت به همراه یکی از اعضای شورای اسلامی رشت و تاکید شهردار مبنی بر مستقر ماندن انجمن در ساختمان اخیر انجمن خیریه ضایعات نخاعی گیلان تا زمان آماده شدن مرکز آموزشی توانبخشی افزود: در تاریخ ۷ دی ماه مجبور به تحویل کلید این واحد شدیم.

جهانفر با بیان اینکه در شرایطی مجبور به تحویل کلید به شهرداری منطقه ۴ شدیم که بودجه‌ای برای تهیه مکانی دیگر برای انجمن در نظر گرفته نشده است اعلام کرد: در طول سه سال اخیر واحد مذکور به‌طور رایگان در اختیار انجمن بود.

مدیر انجمن ضایعات نخاعی گیلان تصریح کرد: انجمن خیریه ضایعات نخاعی گیلان به‌دلیل عدم توجه به حقوق شهروندی و بدقولی‌های شهرداری و سهل انگاری معاونت پیشگیری و سلامت شهرداری و بی‌توجهی شورای اسلامی شهر رشت تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه انجمن ضایعات نخاعی گیلان افتخار خدمت رسانی به ۶۵۰ معلول ضایعه نخاعی گیلانی را دارد گفت: قول فراهم کردن شرایط لازم برای افتتاح مرکز جامع توانبخشی از سوی  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ملاقات‌های حضوری داده شده بود که جامه عمل نپوشید.

جهانفر با بیان اینکه با تکیه بر وعده‌های برخی مسئولان هم اکنون انجمن ضایعات نخاعی گیلان در بلاتکلیفی و تعطیلی به سر می‌برد افزود: بودجه لازم جهت تهیه یک ساختمان با حداقل امکانات را برای افراد ضایعه نخاعی و خدمات رسانی به این قشر را نداریم.

مدیر انجمن ضایعات نخاعی گیلان عنوان کرد: ضایعات نخاعی گیلان از حداقل حقوق شهروندی خود برخوردار نیست و نخستین اقدام شهرداری رشت در توجه به پیامک رئیس جمهور در تعطیلی این انجمن کلید خورد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار