کد خبر : 64560
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس:

ضربه به تعامل منطقه آزاد و سرمایه‌گذاران با تغییر مجدد مدیریت سازمان

ضربه به تعامل منطقه آزاد و سرمایه‌گذاران با تغییر مجدد مدیریت سازمان

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه تغییر مجدد مدیریت منطقه آزاد انزلی به تعامل سازمان و فعالین بخش خصوصی آسیب وارد می‌کند، گفت: از دولتمردان می‌خواهیم با ثبات مدیریتی در شرایط حساس کنونی از ظرفیت‌ و پتانسیل‌های منطقه آزاد انزلی در عرصه ملی و بین‌المللی بهره‌مند شوند.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به تغییرات احتمالی مدیریت سازمان منطقه آزاد اظهار کرد: آخرین روزهای دولت و شیب تند تغییرات مدیریتی به منافع عمومی آسیب می‌زند.

وی با اشاره به اینکه دولت سومین تغییر مدیریتی در این منطقه را در بازه زمانی چهارماه اخیر در برنامه خود دارد، گفت: سید مهدی نقوی با توجه به سوابق کاری و برخورداری از حمایت فعالان بخش خصوصی در طی مدت دو ماه گذشته به‌عنوان سرپرست این سازمان با تغییر مدل اجرایی پروژه، کارنامه قابل قبولی از خود ارائه کرده است.

 نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر مجدد مدیریت منطقه آزاد انزلی به تعامل سازمان و فعالین بخش خصوصی آسیب وارد می‌کند، افزود: از دولتمردان می‌خواهیم در آخرین روزهای خدمت خود با ثبات مدیریتی در شرایط حساس کنونی از ظرفیت‌ و پتانسیل‌های منطقه آزاد انزلی در عرصه ملی و بین‌المللی بهره‌مند شوند و به دغدغه‌های مردم توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار