کد خبر : 47410
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

ضرب نشان برنز به نام بهمنیار!

ضرب نشان برنز به نام بهمنیار!

عضو گیلانی تیم ملی کاراته کشورمان با غلبه مقابل کاراته‌کار مراکشی به نشان برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته دوبی ۲۰۲۰ دست‌یافت.

به گزارش گیلانستان روز سوم و پایانی دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته پریمیر لیگ در شهر دوبی آغازشده و سارا بهمنیار در دیدار رده‌بندی به مصاف آیچا سیاح از کشور مراکش رفت.

ملی‌پوش گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در دیداری نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو مقابل دارنده نشان طلای قهرمانی آفریقا ۲۰۲۰ به برتری رسیده و نشان برنز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان دوبی ۲۰۲۰ را کسب کرد.

بهمنیار لیگ جهانی را با شکست پنج بر سه مقابل نادیا گومز از اسپانیا آغاز کرد؛ ملی‌پوش گیلانی با توجه به صعود کاراته‌کار اسپانیایی به فینال، جواز حضور در دیدارهای رپه شارژ را کسب کرد؛ وی در نخستین دیدار در این جدول آسیا آگوس از ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

بهمنیار برای صعود به دیدار رده‌بندی به مصاف سارا هوبریخ از آلمان رفته و با برتری قاطعانه سه بر یک تاتامی را ترک کرد.

ران ران لی از چین و بتینا پلانک از اتریش دیگر دیدار رده‌بندی این لیگ را برگزار کرده و کاراته‌کار اتریشی با برتری دو بر صفر موفق به کسب گردن‌آویز نقره شد؛ دیدار فینال وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بین سراپ اوزچلیک از ترکیه و نادیا گومز از اسپانیا برگزار می‌شود.

لیگ جهانی سالزبورگ ۲۰۲۰ در تاریخ نهم تا یازدهم اسفندماه و لیگ جهانی رباط ۲۰۲۰ در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ اسفندماه دو آوردگاه بزرگ باقی‌مانده در راه کسب سهمیه المپیک بوده و کاراته‌کارها می‌توانند به امتیازات المپیکی خود اضافه کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار