کد خبر : 5286
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۳۰

ضرب و شتم شدید نوجوان ۱۳ ساله توسط بخشدار ماسال / تا کی باید آبروی نظام خرج رفتارهای طاغوتی برخی مسئولین شود؟

ضرب و شتم شدید نوجوان ۱۳ ساله توسط بخشدار ماسال / تا کی باید آبروی نظام خرج رفتارهای طاغوتی برخی مسئولین شود؟

بخشدار ماسال در اقدامی عجیب یک نوجوان ۱۳ ساله را در خیابان و در مقابل انظار عمومی مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش گیلانستان، حمید رضایی بخشدار ماسال عصر دیروز (شنبه سی ام مرداد) در اقدامی عجیب و در ملا عام اقدام به ضرب و شتم شدید یک نوجوان ۱۳ ساله نمود.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر بخشدار مرکزی ماسال با یکی از هم کلاسی های ورزشی  خود درگیری فیزیکی مختصری پیدا می‌کند. پس از خاتمه‌ی این قائله‌ی کودکانه و اطلاع بخشدار از ماجرا، وی با خودروی پلاک دولتی در مسیر مدرسه حاضر شده و ضمن شناسایی طرف دوم دعوا از طریق فرزندش، اقدام به ضرب و شتم شدید این نوجوان ۱۳ ساله می کند.

رضایی به ضرب و شتم نوجوان ۱۳ ساله اکتفا نکرده و وی را به زور سوار بر خودروی دولتی نموده و با خود به مقصدی نامعلوم می برد.

بخشدار ماسال پس از سوار کردن نوجوان ۱۳ ساله، در داخل خودرو اقدام به توبیخ وی نموده و در نهایت وی را در میدانی نزدیکی محل وقوع حادثه پیاده می کند.

آیا کسی دادگاهی خواهد شد؟

یکی از شاهدان عینی ماجرا ضمن ابراز تاسف از اقدام عجیب بخشدار ماسال به خبرنگار ماسال نیوز گفت: واقعا جای تعجب است. اگر آقای بخشدار بخاطر یک جر و بحث کودکانه‌ی فرزندش، این چنین برخوردی با فرزندان مردم دارد، چگونه می تواند ۱۰ها دهیار و مسئول زیردست خود را مدیریت کند؟

یکی از شهروندان ماسالی نیز در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: امام خمینی (ره) فرمودند مردم ولی نعمت مسئولین هستند. تا کی باید آبروی نظام که حاصل خون هزاران شهید در راه برخورد با چنین فرهنگ طاغوتی و قلدر مآبانه ای است، به پای افرادی همچون بخشدار ماسال بریزد؟

یکی دیگر از شهروندان با اشاره به اینکه باید از مردم ماسال بخاطر این اتفاق عذرخواهی شود، گفت: سوال بنده این است که بعد از ضرب و شتم این نوجوان توسط کسی که به هر حال یک مقام دولتی است، چه کسی عذر خواهی خواهد کرد و چه کسی استعفا خواهد داد و چه کسانی برکنار خواهند شد و چه کسانی دادگاهی می شوند؟ آیا خیلی راحت از کنار این اتفاق خواهند گذشت؟

بزودی زوایای بیشتری از این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید./ماسال نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار