کد خبر : 74655
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۳

استاندار گیلان تأکید کرد؛

ضرورت اتخاذ راهبردهای علمی برای افزایش بهره وری کشاورزی

ضرورت اتخاذ راهبردهای علمی برای افزایش بهره وری کشاورزی

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان کشاورزی باید مهارت نیز کسب کنند، گفت: اتخاذ راهبردهای علمی برای افزایش بهره وری کشاورزی ضروری است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با تأکید بر ضرورت ایجاد تحول در کشاورزی، اظهار کرد: ایجاد تحول باید در کنار ارائه آموزش‌های مناسب به کشاورزی در راستای افزایش بهره وری انجام شود.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان رشته کشاورزی باید علاوه بر توجه به بخش تئوری به کسب مهارت در حوزه کشاورزی نیز توجه داشته باشند، ادامه داد: فعالیت‌های کشاورزی، امور دامی و آبزی پروری با رویکردهای دانش بنیان و شیوه‌های جدید و روز دنبال شود.

استاندار گیلان اتخاذ راهبردهای علمی را در افزایش بهره وری کشاورزی مهم دانست و تأکید کرد: جلسه عملیاتی برای برقراری تقویت ارتباطات بین سازمان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی برگزار و اقدامات صورت‌گرفته آسیب شناسی شود.

وی با تأکید بر اینکه منابع طبیعی یکی از موارد مهم به‌ویژه در گیلان است، ادامه داد: میزان جنگل‌ها کاهش یافته باید به اقلیم جنگل‌های گیلان در جنگل کاری و نیز توسعه زراعت چوب توجه شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار