کد خبر : 72815
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان:

ضرورت استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در محرومیت زدایی

ضرورت استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در محرومیت زدایی

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به لزوم افزایش همکاری ها میان این نهاد و سپاه، گفت: استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی در محرومیت زدایی ضروری است.

به گزارش گیلانستان، حامد دائمی ظهر دوشنبه در دیدار جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار خدمت به محرومان را مهم‌ترین رسالت بنیاد مسکن عنوان و اظهار کرد: بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل، احداث مسکن محرومان، بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و تأمین مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بخشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن از زمان تأسیس تا به امروز بوده است.

وی در ادامه به نقش اساسی مدیریت صحیح منابع و امکانات در محرومیت زدایی به ویژه در حوزه روستایی اشاره کرد و افزود: توجه به این بخش در ارتقای کیفیت زندگی مردم این مناطق نیز تأثیرگذار است.

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای محرومیت زدایی و توسعه روستایی تاکید کرد و گفت: نیروهای جهادی سپاه همیشه و در همه حال منشأ خدمت بوده‌اند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی ادامه داد: بهره گیری از این نیروهای جهادی در مناطق کم برخوردار سبب رونق کار و تلاش و محرومیت زدایی از این مناطق شده است.

دائمی در ادامه به توانمندی‌ها و اهداف مشترک بنیاد مسکن و بسیج در راستای کمک به اقشار محروم جامعه به ویژه روستاییان اشاره کرد و گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و تعامل ویژه با مجموعه سپاه می‌توان در توسعه و آبادانی جامعه و ارائه خدمات به اقشار کم درآمد به ویژه در سطح روستاها گام‌های مؤثری برداشت.

وی بر لزوم تعامل و هماهنگی‌های بیشتر بین این دو نهاد و استفاده از ظرفیت‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار