کد خبر : 84867
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401- 40: 8

استاندار گیلان تاکید کرد؛

ضرورت به روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در گیلان

ضرورت به روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل استان گفت: رفع مشکلات این حوزه نیازمند عزم استانی است و باید در زمانی مناسب به مشکلات آن رسیدگی شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه‌ای که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد اظهار کرد: حمل و نقل نبض توسعه اقتصادی و رفاه مردم است.

 

استاندار گیلان با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل استان بیان کرد: رفع مشکلات این حوزه نیازمند عزم استانی است و از آنجایی که حمل و نقل بر شئون مختلف زندگی ما تأثیرگذار است باید در زمانی مناسب به مشکلات این حوزه رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های فعال در گیلان نیازمند به روز رسانی و نوسازی است تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران امر باید بدون هیچ‌گونه اهمالی نسبت به رفع مشکلات این حوزه اثرگذار اقدام کنند.

 

عباسی با اشاره به حوادث اخیر کشور تصریح کرد: با وجود جوسازی‌ها و حتی تهدید دشمنان، فعالان حوزه حمل و نقل در گیلان بدون توجه به سخنان بیهوده آنها به کار خود پرداختند و این بخش روان تر از قبل به فعالیت خود ادامه داد.

 

وی با تاکید بر ضرورت بروزرسانی ناوگان تاکسی بیان کرد: بخشی از ناوگان تاکسی استان فرسوده است و با توجه به اهمیت آن در امر حمل و نقل باید هر چه سریع‌تر نسبت به آماده کردن شرایط نوسازی آن اقدام کنیم.

 

استاندار گیلان با تاکید بر بهسازی نقاط حادثه خیز در استان گیلان عنوان کرد: علاوه بر بهسازی نقاط حادثه خیز، توسعه راه آهن و حمل و نقل دریایی نیز مورد توجه است.

 

وی تاکید کرد: اعتبار ویژه ای برای افزایش شمار دوربین‌های نظارتی اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار