کد خبر : 72317
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400- 02: 14

رئیس عقیدتی سیاسی ناجای گیلان:

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه/ با نقطه مطلوب فاصله داریم

ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه/ با نقطه مطلوب فاصله داریم

رئیس عقیدتی سیاسی ناجای گیلان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، گفت: در حال حاضر جامعه با نقطه مطلوب در این زمینه فاصله دارد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام علیرضا اسدی صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی ناجا در رشت با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: حقیقت این است که هم اکنون جامعه ما فاصله زیادی از قرآن دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجای گیلان با اشاره به اینکه انس با قرآن موجب می‌شود زندگی و جامعه ما قرآنی شود، افزود: قرآنی شدن انسان‌ها باعث می‌شود احتیاجی به فعالیت و سیاست گذاری در این زمینه نداشته باشیم و از همه بلایا دور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دردهایی مانند نفاق و کفر توسط قرآن درمان می‌شود، تصریح کرد: طبق بیانات رهبری انس با قرآن انسان را به خدا نزدیک می‌کند و مسابقات قرآنی و امثال آن مقدمات ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است.

حجت الاسلام اسدی با اشاره به اینکه جامعه‌ای که قرآنی باشد شیاطین جن و انس به آن راه نمی‌یابند، ادامه داد: جامعه قرآنی ترسی از آمریکا و اسرائیل ندارد زیرا قرآن بالاترین اسلحه است و دشمنان ما از عظمت قرآن می‌ترسند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجای گیلان با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن این مجموعه، بیان کرد: در این دوره ۱۷۰ نفر شرکت کننده داشتیم که از این بین ۲۶ نفر برتر شناخته شدند.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی ناجا افزایش یافته است، عنوان کرد: مسابقات قرآنی ناجا سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی تلفنی برگزار شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار