کد خبر : 58748
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

ضرورت تشدید نظارت‌ بر حوزه تأمین اقلام اساسی؛ احتکار کالا خیانت به مردم است

ضرورت تشدید نظارت‌ بر حوزه تأمین اقلام اساسی؛ احتکار کالا خیانت به مردم است

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار تشدید نظارت‌ها بر حوزه تأمین کالاهای اساسی شد و گفت: احتکار کالاهای اساسی در وضعیت کنونی خیانت به مردم است.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگری، ساماندهی وضعیت مسکن و رفع و کاهش مشکلات معیشت مردم را جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مجلس برشمرد و اظهار داشت: مجلس کلیات طرح اخذ مالیات از خانه‌های را به‌ تصویب رساند که البته با توجه به اشکالاتی که شورای نگهبان از قسمتی از طرح گرفت مجدداً در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی‌ها پیرامون معیشت مردم خاطرنشان کرد: حقیقتاً نگران وضعیت موجود به‌ویژه نگران معیشت مردم هستیم و شبانه‌روز در حال تلاش هستیم تا راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات پیدا کنیم.

وی گفت: در روزهای اخیر انبارهایی مملو از ارزاق عمومی و اقلام توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مورد شناسایی قرار گرفتند و در این میان کسانی ارزاق عمومی و کالاها را در انبارها دپو کرده بودند تا در وقت گرانی به‌فروش برسانند که این اقدام خیانت به مردم است که خوشبختانه تعدادی از آن‌ها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شدند.

احمدی سنگری با بیان اینکه سازمان صمت وظیفه دارد که به‌صورت جدی در حوزه مذکور نظارت کند خاطرنشان کرد: امروز سازمان بازرسی، ناجا، وزارت اطلاعات و دیگر سازمان‌ها همه پای کار آمدند تا بتوانند این لجام‌گسیختگی بازار را کنترل کنند و مجلس نیز طرحی در راستای تامین اقلام معیشتی ارائه و تصویب کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس راه‌حل‌هایی برای تأمین منابع طرح تأمین اقلام معیشتی به دولت ارائه داد افزود: ما ناگزیر هستیم که دولت را در شیوه تأمین منابع این طرح مُجاب کنیم و اگر این طرح معیشتی اجرا شود اتفاقات خوبی به‌همراه دارد.

وی افزود: پیشنهاد دادیم که از محل معادن، گمرکات و منابعی که بعضاً در جاهای دیگر موجود است برای اجرای طرح معیشتی استفاده شود تا مشکلات مردم تا حدودی برطرف شود و قرار شد در جلساتی با دولت یک راهکار اساسی برای تامین منابع این طرح اندیشیده شود تا دولت هم بتواند آن را اجرا کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار