کد خبر : 17713
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

ضرورت رایگان شدن تردد خودروهای رودباری از محل پرداخت عوارضی/ پرداخت چندباره عوارضی توسط مردم رودبار عادلانه نیست

ضرورت رایگان شدن تردد خودروهای رودباری از محل پرداخت عوارضی/ پرداخت چندباره عوارضی توسط مردم رودبار عادلانه نیست

نماینده مردم رودبار در خانه ملت پرداخت چندباره عوارضی توسط صاحبان خودروهای رودبار را ناعادلانه توصیف کرد و گفت: تردد خودروهای رودباری از عوارضی باید رایگان و یا با حداکثر تخفیف اعمال شود.

به گزارش گیلانستان، منوچهر جمالی در گفت‌وگویی محل دریافت عوارضی در شهرستان رودبار را موجب نارضایتی مردم رودبار برشمرد و اظهار کرد: ای کاشی می‌شد در زمان احداث جایگاه عوارضی، محل آن در ابتدای شهرستان رودبار انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در تمام استان‌های کشور محل دریافت عوارضی در ورودی استان‌ها نصب می‌شوند، افزود: باید محل دریافت عوارضی ابتدای شهرستان رودبار در استان گیلان که مبادی ورودی خودروی‌های کشور است ایجاد می‌شد.

نماینده مردم رودبار بابیان اینکه متأسفانه محل دریافت عوارضی در داخل شهرستان رودبار است، گفت: مردم رودبار برای رفتن بر سر زمین کشاورزی باید عوارضی پرداخت کنند و برای برگشتن از زمین کشاورزی نیز باید عوارضی بپردازند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و مجلس شورای اسلامی با اشاره به تردد اجباری مردم توابع شهرستان به مرکز شهر و دریافت خدمات دولتی بیان کرد: مردم چندین روستا از شهرستان رودبار برای دریافت خدمات دولتی و سایر خدمات باید به رودبار مراجعه کنند و باوجوداین عوارضی باید هزینه‌های بسیاری متحمل شوند که نمی‌توان بی‌تفاوت ماند چون وضعیت فعلی پرداخت عوارضی در رودبار برای شهروندان رودباری و حومه آن عادلانه نیست.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه شرایطی که محل دریافت عوارضی برای مردم رودبار ایجاد کرده بسیار ناراحت‌کننده است، متذکر شد: باید محل عوارضی از جایگاه فعلی تغییر و به مکانی دیگر انتقال پیدا کند.

جمالی به لزوم رایگانی بودن و یا تخفیف ویژه برای تردد خودروهای رودباری از عوارضی مذکور تاکید کرد و گفت: راهکار فعلی با توجه با هماهنگی‌هایی که با وزیر و معاونین وزیر راه و شهرسازی انجام‌شده ما درخواست کرده‌ایم یا تردد خودروهای شهرستان رودبار رایگان و یا در غیر این صورت با حداقل پرداخت عوارضی و حداکثر بخشودگی و تخفیف اعمال شود.

نماینده مردم رودبار در خانه ملت به‌ضرورت همکاری وزارت راه و شهرسازی با مردم رودبار تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش خصوص آزادراه را ساخته طبیعتاً باید در محلی عوارضی را نصب کند که برایش آورده مالی داشته باشد و تعهداتی که وزارت را در این راستا داده باید کمک کند تا مردم رودبار بیش از این متحمل ضرر نشوند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار