کد خبر : 18846
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

ضعف مدیریتی و عدم قاطعیت فرمانداری لاهیجان در تذکر به رفتار ناصحیح اعضای شورا/ عروس گیلان همچنان بی شهردار است!

ضعف مدیریتی و عدم قاطعیت فرمانداری لاهیجان در تذکر به رفتار ناصحیح اعضای شورا/ عروس گیلان همچنان بی شهردار است!

اعضای شورای شهر لاهیجان خودخواهی و منیت ها را کنار گذاشته و به دنبال شهرداری متخصص، متعهد، پاکدست، با تجربه و جوان بروند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، جلسه فوق العاده شورای شهر لاهیجان با دستور انتخاب شهردار برای چندمین بار متوالی به دلیل نرسیدن به حدنصاب، بدون نتیجه ماند.

از مسعود کاظمی رئیس سابق شورای شهر رشت و رضا کحالی شهردار سابق لاهیجان به عنوان 2 کاندیدای اصلی تصدی بر شهرداری یاد می شد تا اینکه در دقیقه 90 دوتن از اعضای فعلی شوای شهر لاهیجان به نام های «جوادتمیزکار» و «فرشید شجاعی» هم خود را برای کسب کرسی شهرداری تعرفه نمودند و عملا روند انتخاب شهردار مختل شد!

مخالفان انتخاب “تمیزکار” به عنوان شهردار همان موافقان انتخاب “رضاکحالی” به عنوان شهردار لاهیجان بوده و موافقان انتخاب تمیزکار به عنوان شهردار لاهیجان همان موافقان انتخاب “مسعود کاظمی” به عنوان شهردار لاهیجان هستند.

اینکه اعضای شورای شهر لاهیجان پس از ماه ها بررسی گزینه ها و گرفتن مصاحبه از آنان به یکباره تغییر نظر داده و به دنبال انتخاب شهرداری از بین خودشان می باشند، تعجب مردم این شهر را بر انگیخت.

یکی از دلایل معطل شدن مردم و پرسنل شهرداری در نداشتن شهردار و رفتارهای ناصحیح اعضای شورا، ضعف مدیریتی و عدم قاطعیت فرماندار این شهرستان در برخورد و تذکر به شورانشینان است.

وقتی در شهرستان های دیگر چنین موارد مشابهی از سوی اعضا شورا سر می زد، معمولا فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در آن شهرستان با مدیریت قاطع و تذکرات خود ، سعی در رفع مشکل می نمایند. اما فرماندار لاهیجان نشان داده توانایی جمع کردن این موضوع را ندارد.

امید است اعضای شورای شهر لاهیجان خودخواهی و منیت ها را کنار گذاشته و به دنبال شهرداری متخصص، متعهد، پاکدست، با تجربه و جوان بروند تا هرچه زوتر شهر زیبای لاهیجان که به عروس گیلان معروف است، شهردار خود را بشناسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار