کد خبر : 61440
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399- 20: 18

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

طرح «الو کتاب» در ۸۳ کتابخانه عمومی گیلان اجرا می شود

طرح «الو کتاب» در ۸۳ کتابخانه عمومی گیلان اجرا می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: طرح «الو کتاب» به منظور دسترسی آسان اعضا به کتاب در ۸۳ کتابخانه عمومی گیلان اجرا می شود.

به گزارش گیلانستان، پریسا کرمی پیش از ظهر شنبه در این باره در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ادامه دار بودن فعالیت‌های کتابخانه ها بدون حضور اعضا با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: طرح «الو کتاب» در کتابخانه های عمومی استان گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در ۸۳ کتابخانه عمومی استان گیلان اجرا می‌شود، گفت: طرح «الو کتاب» به منظور دسترسی آسان اعضا به کتاب به صورت ابتکاری اجرایی می‌شود.

کرمی به آغاز اجرای این طرح از امروز در کتابخانه های عمومی استان گیلان اشاره کرد و افزود: اعضای کتابخانه های عمومی گیلان و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه ها محل زندگی خود با سفارش کتاب مورد نیاز خود در روز مورد نظر با مراجعه با کتابخانه ها کتاب را از کتابدار تحویل بگیرند.

وی در ادامه با تأکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی در زمان دادن کتاب، اضافه کرد: در ماه‌های گذشته کتابخانه های عمومی گیلان برای دسترسی آسان اعضا و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی طرح‌های خوبی همانند «پیک کتاب» ویژه اعضای کتابخانه عموم گویا و بریل رشت، «لک لک کتاب» ویژه اعضای کودک کتابخانه های عمومی رشت، «طرح ابتکاری بالاکا کتاب» ویژه پرستاران مراکز درمانی، «طرح گیل آموج» ویژه مسافرین ناوگان حمل و نقل شهری اینترنتی و «اگر کتاب خواستید، تلفن کنید» ویژه اعضای کتابخانه عمومی خاتم الانبیا (ص) رشت اجرا کرده است.

کرمی ادامه داد: اعضای کتابخانه برای جستجوی کتاب‌های مورد نیاز خود می‌توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samanpl.ir از سه طریق عنوان کتاب، موضوع کتاب و نویسنده آن منابع مورد نظر را جستجو و از موجود بودن کتاب درخواستی در کتابخانه های عمومی سراسر کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار