کد خبر : 36649
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای گیلان اجرا می‌شود

طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای گیلان اجرا می‌شود

مصباح از اجرای طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان «سید امیر مصباح» با اشاره به اجرای طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان در سینماهای سراسر کشور، اظهار کرد: سخنگوی شورای صنفی نمایش، هشتم اردیبهشت ماه امسال خبر اجرای این طرح را اعلام کرد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: بر اساس تصمیم شورای صنفی نمایش، بهای بلیط سینماها در ایام ماه مبارک رمضان تا ساعت ٢٠ به صورت نیم‌بها و بعد از این ساعت تمام‌بها خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در بخشنامه ابلاغ شده، رعایت برخی موارد از سوی این شورا تأکید شده است، گفت: اتمام نمایش فیلم یک ساعت قبل از اذان صبح، برنامه‌ریزی مناسب برای اکران فیلمها تا قبل از اذان مغرب و تعطیلی آن حتی‌المقدور قبل از وقت افطار بخشی از موارد تأکید شده در این بخشنامه است.

مصباح همچنین تأکید کرد: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی مسئولان مجتمع‌های فرهنگی و هنری و سینماداران در زمان پخش فیلم‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های سینمایی در بازه زمانی افطار تا سحر یکی دیگر از طرحهای ویژه ماه مبارک رمضان است، گفت: سینماداران باید تمایلی برای انجام این طرح داشته باشند همچنین حضور مدیر سینما و یا جانشین وی تا پایان سانسهای نمایش در محل سینما الزامی است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه برای نسل جوان را یکی از اولویت‌های این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: معاونت امور هنری و سینمایی نیز تلاش می‌کند با رعایت قوانین و مقررات و در چارچوب ضوابط و حفظ حرمت این ماه مبارک در این زمینه گام بردارد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار