کد خبر : 36260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398- 33: 11

رئیس اوقاف شفت:

طرح «ضیافت الهی» در ۹ بقعه متبرکه شفت برگزار می‌شود

طرح «ضیافت الهی» در ۹ بقعه متبرکه شفت برگزار می‌شود

به گزارش گیلانستان«حمید رحیمی»، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است و بندگان باید از تمام لحظات این ماه شریف نهایت بهره را ببرند. رئیس اوقاف و امور خیریه شفت افزود: به منظور استقبال از این ماه معظم و نورانی ویژه برنامه‌هایی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شهرستان شفت

به گزارش گیلانستان«حمید رحیمی»، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است و بندگان باید از تمام لحظات این ماه شریف نهایت بهره را ببرند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شفت افزود: به منظور استقبال از این ماه معظم و نورانی ویژه برنامه‌هایی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شهرستان شفت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین پنج‌شنبه ماه شعبان مراسم غبارروبی و عطرافشانی و دعای کمیل در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌شود، گفت: ۹ بقعه متبرکه شهرستان شفت مجری طرح ضیافت الهی است.

رحیمی با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در سطح بقاع این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در نخستین روز از ماه مبارک رمضان همایش هیئت امنا، ائمه جماعات و خادمین در سلطان پیرحسن برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شفت با بیان اینکه در امامزاده ابراهیم شفت، خیمه معرفت با حضور مبلغین اعزامی از قم برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها) ویژه برنامه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام)، شب شهادت حضرت علی(علیه‌السلام) و شب رحلت امام خمینی(ره) سفره افطاری در سطح بقاع متبرکه پهن می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار