کد خبر : 25255
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

طرح “عطر خوش انتظار” در مسکن مهر رشت و اهدای 1184 شاخه گل به مردم + تصاویر

طرح “عطر خوش انتظار” در مسکن مهر رشت و اهدای 1184 شاخه گل به مردم + تصاویر

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) گفت: هدف اصلی این طرح ایجاد روحیه انتظار و ترغیب مردم به ارتباط با انسان کامل(حضرت حجت عج) و ایجاد شور و امید نسبت به ظهور بود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، جوانان مسجد صاحب الزمان(عج) مسکن مهر رشت در طرحی با عنوان عطر اقدام به توزیع 1184 شاخه گل به مناسبت سالروز ولادت امام زمان(عج) بین مردم و ساکنین شهرک نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین سجاد خداپرست امام جماعت این مسجد در گفتگو با گیلانستان اظهار کرد: هدف اصلی این طرح ایجاد روحیه انتظار و ترغیب مردم به ارتباط با انسان کامل(حضرت حجت عج) و ایجاد شور و امید نسبت به ظهور بود.

وی درخصوص اهداف فرعی طرح عطر خوش انتظار خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط صمیمی بین ساکنین مسجد (مومنین) و ساکنین شهرک، ایجاد نشاط اسلامی و شاد بودن و شادی کردن در شادی اهلبیت، دعوت به مسجد و خانه خدا به عنوان مأمنی در آخرالزمان از اهداف فرعی طرح بوده است.

حجت الاسلام خداپرست ابراز نمود: قبلا در عید غدیر سال 96 هزار بسته گل و شیرینی در همین اجتماع توزیع گردیده بود که بازتاب بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: تهیه و بسته بندی 1184 شاخه گل و کارت تبریک و دعوتنامه جشن به همراه شکلات، توسط کمکهای مردمی به مناسبت 1184 امین سال تول حضرت و همچنین فعالیت 250 نفر ساعت در تیم های خواهران و برادران و نوجوانان مسجد از مراحل اجرای طرح بوده است.

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) ادامه داد: توزیع بسته ها در درب منازل اطراف مسجد توسط نوجوانان مسجد انجام شد.

وی در پایان اذعان نمود: بهتر است مسئولین و مردم از خرجهای اشرافی کاسته و به جشن های ساده و پر محتوا روی بیاورند و بجای جشنهای مبتذل و توخالی امیدبخشی و شادی دینی را ترویج نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار