کد خبر : 36270
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398- 40: 16

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت:

طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در گیلان اجرا می‌شود

طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در گیلان اجرا می‌شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان از ۱۶ اردیبهشت در سراسر استان گیلان اجرایی می‌شود.

به گزارش گیلانستان محمد درویش‌کردار صبح امروز در جمع خبرنگاران تأمین و نظارت بر نحوه توزیع کالاها و اقلام اساسی در ایام ماه مبارک رمضان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان از ۱۶ اردیبهشت در سراسر استان گیلان اجرایی می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تقاضای خرید برای برخی از اقلام خوراکی افزایش پیدا می‌کند تصریح کرد: اقلام لبنی، قند و شکر، خرما، زولبیا و بامیه، مواد پروتئینی، برنج، روغن، سبزیجات از جمله این مواد غذایی پرمصرف به شمار می‌آیند.

درویش‌کردار پیشگیری از ایجاد اخلال در نظم بازار عرضه کالاها و اقلام مصرفی و نظارت بر این حوزه را ضروری اعلام کرد و گفت: در همین راستا، طرح نظارتی با عنوان تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان پایش مستمر بازار و مراکز عرضه کالاها و اقلام مصرفی مردم در سطح استان گیلان به اجرا در می‌آید تصریح کرد: کلیه دستگاه‌های ذیصلاح استان گیلان نیز در این راستا بر نحوه عملکرد اصناف و به ویژه واحدهای صنفی نظارت کاملی دارند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پایش و نظارت مستمر عرضه محصولات و قیمت‌ها اتخاذ شده است عنوان کرد: معاونت نظارت و بازرسی و ادارات شهرستان‌های استان گیلان تمام توان و کوشص خود را برای اجرای این طرح به کار می‌گیرند.

درویش‌کردار پل ارتباطی بین مردم و نهادهای نظارتی را سامانه ۱۲۴ عنوان کرد و ابراز داشت: از مردم و شهروندان گیلانی انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، احتکار مراتب را از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار