کد خبر : 23976
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396- 36: 17

مادران طلایه‌داران انقلاب در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هستند

مادران طلایه‌داران انقلاب در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هستند

کارشناس فرهنگی صداوسیما با تأکید بر اینکه کلید حل هر مشکلی در دست مادران است بیان کرد: اگر تمامی مادران خوب باشند مردان، دختران، نسل و جامعه آینده نیز خوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، محمدباقر حیدری کاشانی پیش از ظهر امروز در جشن میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر اظهار کرد: دنیا یک ‌خانه غیرواقعی و مجازی است و در آخرت است که زندگی واقعی انسان‌ها آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در حال نابودی جوانان ما است افزود: فضای مجازی در حال تاخت‌وتاز شیاطین شده و باید خانواده‌ها به این مسئله توجه داشته باشند.

کارشناس فرهنگی صداوسیما با بیان اینکه از دغدغه‌های حضرت زهرا (س) تربیت ولایی فرزندان بود گفت: اهل‌بیت (ع) نگران میراث‌های مادی دنیا نبودند بلکه نگران دغدغه معنوی خانواده بودند.

حیدری کاشانی با اشاره به اینکه فرزندانی که باعث ناآرامی خانواده هستند باعث بی‌برکتی خانواده می‌شوند افزود: وقتی‌که ارتباط خانواده با فرزندان رها شود و فرزندان توسط فضای مجازی تربیت شوند باید منتظر تهدید مرگ والدین توسط فرزندان باشیم.

وی با بیان اینکه حضور در شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و اینترنتی باید با محوریت مادران باشد گفت: طلایه‌داران انقلاب در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مادران هستند که باید تبیین کنند که حضور در این‌گونه فضاها چگونه باشد.

کارشناس فرهنگی صداوسیما با تأکید بر اینکه کلید حل هر مشکلی در دست مادران است بیان کرد: اگر تمامی مادران خوب باشند مردان، دختران، نسل و جامعه آینده نیز خوب می‌شوند.

حیدری کاشانی با بیان اینکه اگر خانواده‌ها خودشان در استفاده از فضای مجازی رعایت نکنند فرزندان نیز رعایت نخواهند کرد افزود: مادر الگوی فرزند بوده و رابطه‌ای احساسی بین مادر و فرزندان برقرار است و هیچ‌کس نمی‌تواند به غیر مادر روی فرزند تأثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها کلینیک رفع اعتیاد به اینترنت ایجادشده گفت: ۸۳ درصد دانش آموزان ایرانی دچار افت تحصیلی شده‌اند و عرصه‌های علمی در حال از دست رفتن است.

کارشناس فرهنگی صداوسیما با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین سرمایه اینترنتی از دست رفتن اطلاعات است گفت: تمام اطلاعات شخصی در فضای مجازی علاوه بر آمریکا به دست ۱۱ کشور دیگر می‌رسد.

حیدری کاشانی با اشاره به اینکه ۹۵ درصد حضور جامعه ایرانی در فضای مجازی غیرضروری است گفت: باید اطلاعات ضروری و موردنیاز را فقط از فضای مجازی گرفت و خانواده‌ها نباید تمام اوقات روز خود را ر فضای مجازی سپری کنند.

وی با بیان اینکه تقوای حیامندانه در رسانه خلأ امروز است افزود: دشمنان برنامه دارند که فرزندان و زنان ایرانی را بی‌حیا کنند و برای این کار راه‌های گوناگونی را تجربه کرده‌اند و بی‌غیرتی در مردان و بی‌حیایی در زنان به دلیل واردات فرهنگ غربی است.

حیدری کاشانی با اشاره به اینکه باید رسانه و فضای مجازی کنترل شود گفت: باید خانواده‌ها و مادران طلایه‌دار کنترل خانواده و فرزندان باشند و فرزندان باید بتوانند مطالب و محتویات تلفن همراه خود را با والدین مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی بنیان خانواده را هدف قرار داده‌اند افزود: مادران باید در مقابله با حیله و مکر دشمنان و استکبار جهانی فرزندان را ولایی و اسلامی تربیت کنند زیرا زنان مربیان بزرگ جامعه هستند.

کارشناس فرهنگی صداوسیما با تأکید بر اینکه برای تربیت فرزندان باید پدر و مادر از خود آغاز کنند گفت: تربیت حیامندانه باید در جامعه افزایش پیدا کند و این وظیفه بر عهده مادران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار