کد خبر : 7510
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1395- 52: 18

طمع آمریکا به مردم

طمع آمریکا به مردم

چرا آمریکاییها حتی برای دلخوش کردن دولت اعتدال و برای امیدوار کردن آنها و یا برای اینکه حتی یک کورسویی از گشایش را برای این دولت گذاشته باشند را هم باقی نگذاشت؟

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین سجاد حبیب پور در یادداشتی با عنوان “طمع آمریکا به مردم” نوشت که متن آن در زیر آمده است:

همیشه برای بنده جای سوال بود که چرا آمریکا بعد از برجام که با ایران منعقد کرد حتی به یکی از وعده های اصلی خود عمل نکرد و جواب اعتماددولت اعتدال را با اعتماد نداد ؟ همچنان آنها را دنبال سرابی از برآورده شدن حاجات دواند ؟ حال می بینیم که رییس جمهور آمریکا در حال عوض شدن است و مجلس سنا تحریم های ظالمانه ی بیشتری را علیه ما به کار بسته است ؟

چرا آمریکاییها حتی برای دلخوش کردن دولت اعتدال و برای امیدوار کردن آنها و یا برای اینکه حتی یک کورسویی از گشایش را برای این دولت گذاشته باشند را هم باقی نگذاشت؟ و همچنان دولت اعتدال را تشنه ی رسیدن به وعده های خود گذاشت ؟ چرا آنها فکر ضایع شدن و خورد شدن دستگاه دیپلماسی دولت اعتدال رانکردند ؟

آنها حتی کوچکترین نرمشی از خود نشان ندادند که تابعین فکر دولت اعتدالی امیدوار باشند که بعد همین روش را پیش بگیرند و مذاکرات بعدی را هم انجام بدهند و تا بتوانند حتی به دروغ هم که شده به مردم بگویند که آمریکا به وعده های خود عمل کرد ؟

در همین افکار بودم که به این نتیجه رسیدم : «آمریکا به مردم ما طمع کرده است » یک اصطلاحی بین سیاسیون متداول است به این مضمون که حافظه ی سیاسی تاریخی مردم کوتاه است . مردم بعد از چند سال نسبت به ظلمی که به آنها از سمت مسئولین و دشمنان نظام روا داشته می شود را فراموش می کنند .

آن دسته از مردمی که مستضعف هستند و توان رسیدن به روشنگری های سیاسی و اطلاعات کافی در مورد فعالیت های نمایندگانشان را ندارند و در بعضی از موارد به دلیل آنکه مشکلات اقتصادی آنقدر عرصه را برای آنها تنگ می کند که به چیزی غیر از امکانات اولیه ی زندگی نمی توانند بیاندیشند و همچنین در این بین بخاطر تنبلی قشر مذهبی در اطلاع رسانی و روشنگری های فراگیر ، این دسته از مردم همچنان مستضعف و نا آگاه می مانند ، حافظه ی سیاسی آنها دچار فراموشی می شود لذا دشمن با کمترین تبلیغات منفی و عوض کردن نقاب صورت خود ، گاهی در لباس یک دکتر با کلاس و گاهی در لباس یک روحانی و گاهی در لباس یک مومن متظاهر خود را به آنها ارائه می دهد و باعث فریب آنها می شود و این مردم بیچاره دوباره دست از پا دراز تر به دام دشمن می افتند و دشمن فرصت می یابد که دوباره خزانه بیت المال را خالی کند و در آن هنگام باید گفت و علی الاسلام السلام .

دیگر باید با ارزشهای حقیقی اسلام خداحافظی . قشر مذهبی ، اگر ادعای دیندار بودن به معنای واقعی کلمه را دارند باید تمام توان خود را به صورت خودجوش در آگاه کردن مردم نسبت به مکر دشمن را ارائه دهد ، باشد که فردای قیامت در نزد اهل بیت عصمت و طهارت روسپید باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار