کد خبر : 9565
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395- 40: 9

نظام باید اختلاس کنندگان را با شدیدترین شیوه مجازات کند/هر کسی در فتنه دست داشته باید پاسخگو باشد

نظام باید اختلاس کنندگان را با شدیدترین شیوه مجازات کند/هر کسی در فتنه دست داشته باید پاسخگو باشد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان گفت: اختلاس کنندگان در کمترین زمان باید محاکمه شوند تا ملت اعتقادشان به مسئولان بیشتر شود.

به گزارش گیلانستان ، آیت الله رضا رمضانی عصر امروز در جمع مردم فومن در مصلای این شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: تبعیت از ولایت و مرجعیت بزرگترین درسی است که حضرت زهرا (س) به ما آموخت.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کسی باید به اندازه ظرفیتش کردار و گفتارش را با رفتار فاطمی تطبیق دهد، گفت: همه ما باید فاطمی و نماینده مکتب حضرت فاطمه زهرا(س) باشیم.

آیت‌الله رمضانی مسئله امامت و رهبری را مهم دانست و ابراز داشت: در طول تاریخ بر ما ثابت شده است که هر کجا مسلمانان از امامت و رهبری فاصله گرفتند جامعه مسلمین در بخش‌های فکری و اجتماعی آسیب پذیر شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه آنچه به‌عنوان یک رکن برای اسلام و دنیای اسلام و بشریت اهمیت زیادی دارد مسئله امامت و رهبری است، افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج) امامت و رهبری به فقها و جریان ولایت سپرده شد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان خاطرنشان کرد: مواضعی که توسط مقام معظم رهبری بیان می‌شود مربوط به جهان اسلام است و نامه‌هایی که به جوانان اروپا و آمریکای شمالی می‌نویسند به‌عنوان یک اسوه  فکری است.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا با بیان اینکه محور وحدت در نظام اسلامی رهبری است، تصریح کرد: رهبری در طول ۲۸ سال این محوریت را به بهترین شکل ادا و خود را وقف این نظام کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب بحران، فتنه و توطئه‌های زیادی به‌وجود آمده است که مقام معظم رهبری به بهترین شکل آن را هدایت کرده‌اند، گفت: هر کسی که در فتنه ۸۸ دست داشته باید به نوعی پاسخگوی مردم باشد و اگر اعتراف به اشتباهشان کردند نظام و رهبری سزاوارتر از هرکسی است که درباره آن‌ها تصمیم بگیرند.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما باید ارکان نظام را روز به روز تقویت کنیم، بیان کرد: نظام ما بر پایه عدالت استوار شده است و ما مدعی این هستیم که  عدالت را در همه ابعاد در جامعه پیاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر عدالت به‌معنای درست در جامعه پیاده شود همین نوعی اعتمادسازی میان مردم ومسئولان به‌وجود خواهد آورد ولی در جایی که تبعیض و مشکلات به گونه‌های مختلف و فشار آن بر مردم وارد شود اعتماد از بین خواهد رفت.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه ما در کشور انتخاباتی نداشته‌ایم که بیش از ۵۰ درصد از مردم در آن حضور نداشته باشند، گفت: در صورتی که که در دنیا اگر دموکراسی‌ترین کشور را در نظر بگیریم نمی‌توانند ادعا کنند که  بیش از ۵۰ درصد در انتخابات مشارکت داشته‌اند.

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات برای استحکام و کلیات نظام و حفظ آرمان‌های شهدا است زیرا این انقلاب به‌راحتی به‌دست نیامده و خون‌های پاک زیادی برای حفظ این  انقلاب ریخته شده است.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه از عدالت خسته نخواهند شد، عنوان کرد: اگر حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها  و بیکاری و همه به وظیفه اصلی خود عمل کنند اعتمادسازی میان مردم و مسئولان بیش از پیش خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا با اشاره به اینکه باید بحث اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک اصل برای مسئولان نظام و توسعه کشاورزی جدی تلقی شود، گفت: اگر در تقویت نظام و حوزه اقتصادی و سیاسی تکیه بر سرمایه‌های داخلی خود داشته باشیم هیچگاه محتاج کشورهای دیگر نخواهیم بود.

وی دو عامل مهمی  که سبب شده تا کشورهای دیگر قدرت ما را دیده و با ما پای  مذاکره بنشینند را قدرت دفاعی و علمی نظام دانست و افزود: اگر زمینه این قدرت علمی و دفاعی نظام در طول ۳۸ سال فراهم نمی‌شد ما را پای میز مذاکره نمی‌کشاندند و البته در آنجا باید نرمش قهرمانانه و برخوردهای فعال در عرصه دیپلماسی وجود داشته باشد و نه برخوردهای منفعلانه.

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری به گرفتن حقوق‌های نجومی اشاره و تصریح کرد: به کسانی که می‌گویند تعداد افرادی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کردند اندک بوده‌اند باید گفت همین تعداد هم برای ما و مردم زیاد است.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه نظام باید اختلاس کنندگان را با شدیدترین شیوه ممکن مجازات کند، اظهار داشت: اختلاس کنندگان در کمترین زمان باید محاکمه و به مردم نشان داده شوند تا ملت با این توجه اعتقادشان به مسئولان بیشتر شود.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی آگاه و بصیر هستند، تصریح کرد: باید از شعارهایی که زمینه تحقق آن‌ها در جامعه فراهم می‌شود استفاده کنیم و از شعارهای عوام فریبانه و پوپولیستی بپرهیزیم./ دیار باران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار