کد خبر : 35845
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

رئیس سازمان بسیج رسانه:

ظرفیت‌های رسانه‌ای گیلان برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده می شود

ظرفیت‌های رسانه‌ای گیلان برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: بسیج رسانه گیلان از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استان در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار مهدی پارسا بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با فرماندار و اهالی رسانه شهرستان مرزی آستارا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان از ظرفیت ممتاز رسانه‌ای برخوردار است و باید به نحو احسن از این ظرفیت مهم فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان گیلان به همراه اهالی رسانه به عنوان یک جبهه متحد و پل ارتباطی مردم و مسئولان، برای رفع موانع تولید اقدام می‌کند، گفت: خبرنگاران در راستای تحقق نام و شعار سال رونق تولید، تلاش کنند.

پارسا با اشاره به اینکه نخستین سفر دوره‌ای در سال ۹۸ را به دیدار اعضای بسیج رسانه شهرستان مرزنشین آستارا اختصاص داده شده است، اظهار کرد: وحدت رسانه‌ای در جامعه بسیار مهم و در توسعه همه جانبه کشور نیز اثر گذار است.

پارسا ادامه داد: بسیج رسانه جامعه‌ای متشکل از خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، هنرمندان، فعالان حوزه چاپ و نشر، نخبگان و تحصیل‌کردگان است و در مقابل تهاجم رسانه‌ای بیگانگان، باید با قامتی استوار تلاش کند.

وی تلاش برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی توسط خبرنگاران و رسانه‌ها را خواستار شد.

نقش مهم بسیج رسانه در مقابله با اهداف رسانه‌ای دشمن

فرماندار آستارا نیز در این نشست با اشاره به اهمیت رسانه و ارتباطات و مقابله با امپریالیسم خبری و اطلاعاتی، گفت: نقش بسیج رسانه در مقابله با اهداف رسانه‌ای دشمن بسیار مهم است.

حسن رستم زاد، افزود: بسیج در هر جایی که با قدرت ورود کرده است همواره موفق بوده و بسیج رسانه نیز در در راستای تعالی فرهنگی و سواد رسانه‌ای موفق عمل کرده است.

مرز ایران مرز صلح و دوستی

گفتنی است همچنین رئیس بسیج رسانه‌ای گیلان با همراهی خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات و مرزبانان هنگ مرزی آستارا از گذرگاه و پل مرزی پرتردد آستارا در منطقه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کرد.

مهدی پارسا در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرز آستارا از مرزهای امن و پرتردد کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: مرزهای ایران مرزهای صلح و دوستی است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران مرزنشین آستارایی مرزبانان فرهنگی ایران اسلامی در این نقطه از کشور هستند، گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها پیام رسانان انقلاب اسلامی به بیرون از مرزهای وطن بوده و نقش ویژه ای در توسعه حوزه فرهنگ ملی دارند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار