کد خبر : 26207
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397- 34: 18

ظرفیت بانوان برای رشد جایگاه ورزش گیلان استفاده می‌شود

ظرفیت بانوان برای رشد جایگاه ورزش گیلان استفاده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: در سیستم مدیریتی جدید ورزش و جوانان استان گیلان برای رسیدن به رشد و تعالی به طور ویژه از ظرفیت جوانان و بانوان استفاده می‌شود.

به گزارش گیلانستان، مریم بخشی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه قرار گرفتن یک بانو در جایگاه مدیرکل مسئولیتی سخت و بزرگ است اظهار داشت: این مسئولیت شامل تکالیف مهم و و اثرگذار در سرنوشت ورزش گیلان است.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه انتخاب نخستین مدیرکل زن در حوزه وزارت ورزش و جوانان بیانگر اعتماد مدیران ارشد کشور به یک بانوی جوان است اعلام کرد: اعتماد مدیران وزارت ورزش به یک بانوی جوان گیلانی افتخاری بزرگ و عظیم است.

بخشی با تاکید بر اینکه در سیستم مدیریتی جدید ورزش و جوانان گیلان با هماهنگی و همدلی از تمامی ظرفیت‌های استان به منظور ارتقای ورزش گیلان استفاده می‌‌‌کند تصریح کرد: رساندن ورزش گیلان به تعالی و پیشرفت روز افزون از اهداف بزرگ این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه در دوران سرپرستی این اداره‌کل همواره از وزارت ورزش و جوانان درخواست داشتم تا به دور از هر گونه تبعیض مدیری بومی برای این مجموعه انتخاب کنند بیان کرد: مدیران بومی به طور ویژه با ابعاد گسترده حوزه‌های ورزشی در استان گیلان آشنا هستند.

بخشی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان با انتخاب یک بانوی جوان در سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نشان داد تا می‌توان به توانمندی بانوان و جوانان اعتماد کرد اظهار داشت: برخی در گیلان با این موضوع مخالف بوده و حتی به این تصمیم‌گیری اعتراض کردند.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی گیلان از این انتصاب حمایت کردند و این امر افتخاری بزرگ محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: به طور حتم برای رشد و توسعه ورزش گیلان از ظرفیت نمایندگان به طور ویژه استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنده به‌عنوان یک مدیر بومی در استان گیلان از وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌کنم تا نگاهی متفاوت و ویژه به ورزش گیلان داشته باشند گفت: حوزه ورزش استان گیلان دارای افرادی شایسته و توانمند است و این حوزه به‌درستی می‌تواند به توانایی و پیشرفت دست‌ یابد.

بخشی با بیان اینکه در آغاز این مسئولیت عنوان می‌کنم که اگر وزارت ورزش و جوانان در مسئولیت بنده با عدم شایستگی مواجه شد تنها به تنبیه بنده اقدام کند و دیدگاه ویژه خود را از ورزش گیلان تغییر ندهد افزود: ورزش گیلان مستحق رسیدن به جایگاه ویژه و والا در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه اگر بنده شایستگی و توانایی این مسئولیت را نداشته باشم هیچ اصراری برای ماندن ندارم و عرصه را برای افراد توانمند‌تر خالی می‌کنم گفت: در سیستم مدیریتی جدید ورزش و جوانان گیلان برای رسیدن به رشد و تعالی به طور ویژه از ظرفیت جوانان و بانوان استفاده می‌شود.

وی سوابق حوزه قهرمانی ورزش و جوانان استان گیلان را درخشان عنوان کرد و با تاکید بر اینکه قهرمانی ورزش گیلان در حوزه‌های مختلف می‌تواند گسترده باشد افزود: امید است تا انتصاب نخستین بانوی گیلانی در وزارت ورزش و جوانان برای ورزش گیلان مایه برکت باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه ورزش گیلان جایگاهی بزرگ و گرانقدر در سطح کشور دارد اعلام کرد: به دور از هرگونه سلیقه و با به فراموشی سپردن تمامی بداخلاقی‌ها و حاشیه‌ها با دلی پاک مسئولیت خطیر خود را به نحو احسنت انجام می‌دهم.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه استان گیلان همواره در بحث نخستین اقدامات فرهنگی سرآمد بوده است گفت: انتصاب نخستین مدیرکل زن در وزارت ورزش و جوانان از گیلان افتخاری دیگری برای این استان است.

هاشم اسماعیلی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه ورزش همگانی رشدی چشمگیر داشته و در این حوزه جزء سه استان برتر کشور است ابراز داشت: ورزش و جوانان استان گیلان در سال‌های اخیر در حوزه ورزش قهرمانی پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان‌های مردم نهاد در ورزش و جوانان گیلان در چهار سال گذشته از ۲۲ سازمان به ۸۰ سازمان ارتقاء یافته است افزود: ورزش و جوانان گیلان ۶ مرکز تخصصی درحوزه ازدواج دارد و در حوزه اوقات فراغت و فعالیت‌های فرهنگی شاهد تحولات بسیار مطلوب بوده است.

مسعود رهنما مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان گیلان به علت حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه به عنوان عضو کمیته فنی، در این مراسم حضور نداشت.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار