کد خبر : 36120
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398- 37: 18

آقای هیئت فوتبال، ما احمق نیستیم!

ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت چقدر است؟

ظرفیت ورزشگاه سردار جنگل رشت چقدر است؟

کیومرث بیات مالک موقت باشگاه سپیدرود رشت از نحوه حسابرسی بلیط فروشی توسط هیات فوتبال استان گیلان بسیار عصبانی است و می گوید آنها ما را احمق فرض کرده اند.

به گزارش گیلانستان در دیدار روز گذشته سپیدرود رشت و فولاد خوزستان، بخاطر نتایج رو به رشد سپیدرود، جمعیت زیادی به ورزشگاه سردار جنگل رشت آمده بودند، منهای ده درصد سهم میهمان که تقریبا خالی بود باقی فضای ورزشگاه مملو از تماشاچی بود اما با این حال هیات فوتبال استان گیلان یک عدد گرد شده از آمار تماشاگران اعلام کرد: هفت هزار نفر !!!

آیا هیات فوتبال حوصله بلیط شمارشی نداشته یا دقیقا هفت هزار نفر در ورزشگاه بودند؟

کیومرث بیات مالک موقت باشگاه سپیدرود رشت که پا فراتر گذاشته و عدد اعلام شده از سوی هیات فوتبال گیلان را شائبه انگیز می داند. وی در آخرین پست اینستاگرامی خود که عصبانیت از آن مشهود است می نویسد: ” ناظر فدراسیون نمی فهمد، مهندسین اداره ورزش شمارش بلد نیستند؟ ناظر فدراسیون فوتبال هم توهم می زند؟ متاسفانه مدتی است حسابرسی بلیت فروشی بازیهای خانگی سپیدرود تبدیل به داستانی شده که باید بپذیرم احمق هستم یا باید حرفهایم را بزنم حداقل هواداران بدانند چه عواملی باعث فرار علی کریمی شد. همانطور که همگان دیدید دیروز استادیوم کاملا پر شد و بر همین اساس دوازده هزار بلیت باید فروخته شده باشد در حالی که هیات فوتبال اعلام کرده هفت هزار بلیت فروش رفته این یعنی مهندسین اداره ورزش صندلی ها را درست نشمرده اند استادیوم سردار جنگل هفت هزارنفری است که قطعا درست نیست یا باید پنج هزار نفر از دیوار شش متری با حضور انبوه کثیر ماموران امنیتی پریده باشند و دوباره این پنج هزار نفر از جلوی گیت بازرسی هم عبور کرده باشند که این مورد هم غیر ممکن است. راه سوم این است که خودمان را به حماقت بزنیم و بگوئیم خیلی ممنون شما درست می گویید و این کار برای من غیر ممکن است جالب است که نظر ناظر فدراسیون که در پای صورتجلسه آمار حاضرین را اعلام میکند را هم قبول ندارند و حتی اجازه بلیت فروشی را به باشگاه نمی دهند و نامه ما بی پاسخ می ماند حتی اجازه نظارت را هم بما نمی دهند واقعا من شیفته این همه صداقت هیات فوتبال هستم و یک اتفاق جالب دیگه این هست که همیشه بعد از شمارش بلیتها عدد روند می شود این بازی هم روی عدد هفت هزار قفل شد این رکورد در کتاب گینس باید ثبت شود بعد از بازی هم یکی از اعضای غیر مسئول باشگاه را صدا میکنند و می گویند این صورتجلسه را امضا کن و او هم در قبال دریافت پنجاه هزار تومان امضا میکند صورتجلسه ای که با مداد نوشته شده و هرگز یک نسخه از آن به باشگاه داده نمی شود ولی بصورت حرفه ای توسط شهرام حمیدی از آن عکس گرفتیم واقعا متاسفم تازه بعد از این همه فجایع چهل درصد هم کسر می کنند آقای بزرگوار بقیه هم مال خودت سپیدرود چیزی نمی خواهد فقط این را بدان من هم احمق نیستم .”

گفتنی است در طرح اولیه ورزشگاه سردار جنگل رشت، ظرفیت آن به مانند پنج ورزشگاه مشابه دیگری که در سراسر کشور همزمان در حال ساخت بود، بنا شد پنجاه هزار نفره باشد اما در اثنای کار اعلام گردید ظرفیت آن سی هزار نفره است. کار ساخت که گره خورد و طول کشید برای اینکه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد، ظرفیت آن را به پانزده هزار نفر تقلیل دادند. البته بعدتر لطف کردند و صندلی چیدند و باز اعلام کردند ظرفیت آن شد دوازده هزار نفر. و در روزی که سختگیرانه باید بگوییم تنها بیست درصد ورزشگاه خالی بود باید منتظر شنیدن عدد حداقل نه هزار نفر می بودیم اما هیات فوتبال گیلان اعلام کرد هفت هزار تماشاگر حضور داشته و به اندازه همین هفت هزار نفر قصد دارد با باشگاه سپیدرود رشت حساب کتاب نماید.

انتهای پیام/خط اول ورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار