کد خبر : 24358
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1397- 03: 19

ظلم آشکار استانداری گیلان حتی به جوانان اصلاح‌طلب/ آیا ملاک مدیر و بخشدار شدن، داشتن مذهبی غیر شیعه است؟!

ظلم آشکار استانداری گیلان حتی به جوانان اصلاح‌طلب/ آیا ملاک مدیر و بخشدار شدن، داشتن مذهبی غیر شیعه است؟!

بدیهی است دولت فعلی با وجود چنین وزرا و معاونینی نخواهد توانست آنطور که باید و شاید به احکام دین و دستورات الهی توجه و تمرکز نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، مردم استان با آمدن استانداری پرحاشیه به گیلان روز به روز شاهد اتفاقاتی عجیب و رفتارهایی معنادار از ایشان بوده و همچنان چشم انتظار تغییر رویکرد فعلی استاندار در جهت گشایش مشکلات اقتصادی و اجتماعی شان هستند.

در تازه ترین اقدام مصطفی سالاری طی ماه‌های اخیر چندین انتصاب در سطح فرمانداری و حتی بخشداری‌ها انجام گرفته که شائبه‌هایی برای مردم به وجود آورده و بیانگر عدم نگاه صحیح مدیریتی سالاری بر مبنای خواست و اراده جامعه است.

استاندار گیلان در این انتصابات نشان داده که ملاک گزینش و انتخاب افراد برای پست‌های مدیریتی، نه ‌تنها وفاداری به یک حزب و جریان خاص است بلکه در شرایط مساوی میان افراد، آنانی برگزیده خواهند شد که دارای مذهب غیر شیعه و تفکر سکولاریسم باشند.

هرچند ضروری است دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به انتصابات بدنه خود بسیار حساس باشد اما بدیهی است دولت فعلی با وجود چنین وزرا و معاونینی نخواهد توانست آنطور که باید و شاید به احکام دین و دستورات الهی توجه و تمرکز نماید.

اینکه استاندار گیلان با حمایت و تحریک چند عنصر ضد دین و سکولار به انتصاباتی دست زده که اکثر این منتصبین حتی سابقه یک روز مدیریت و کار اجرایی را در پرونده خود نداشته و توانایی اداره کردن یک فروشگاه یا مغازه “برنج‌فروشی” را هم ندارند، نکته قابل تاملی است که در گزارشات بعدی به تفصیل اشاره خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار