کد خبر : 83282
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401- 25: 13

عاقبت برداشت‌کنندگان غیرمجاز مصالح از بستر فعال رودخانه سفیدرود

عاقبت برداشت‌کنندگان غیرمجاز مصالح از بستر فعال رودخانه سفیدرود

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت، با تلاش ماموران یگان حفاظت پاسگاه سرمحیط بانی سراوان و مأموران یگان حفاظت اداره کل، یک دستگاه تراکتوربیل‌دار متوقف و دو متخلف دستگیر شدند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، محمدتقی تقی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عاقبت برداشت‌کنندگان غیرمجاز مصالح از بستر فعال رودخانه سفیدرود اظهار کرد: در ادامه نظارت، کنترل و پایش رودخانه‌ها، مأموران یگان حفاظت شهرستان به همراه مأمورین یگان حفاظت اداره کل، دو نفر متخلف سابقه‌دار که گزارش‌های زیادی از نهادهای نظارتی در خصوص آن‌ها اعلام شده بود، دستگیر شدند.

 

وی با اشار به جزئیات دستگیری این برداشت‌کنندگان غیرمجاز گفت: پس ازتحقیقات، این متخلفان درحال برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر فعال رودخانه دستگیر و باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده ، تراکتور بیل‌دار آن‌ها توقیف و به پارکینگ هدایت شد، دو متخلف تحت‌الحفظ  نیز به دادسرای عمومی و انقلاب رشت تحویل داده شدند.

 

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت، متخلفین با صدور قرار کفالت توسط بازپرس شعبه اول و عدم توانایی در معرفی کفیل، بازداشت و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل زندان شدند.

 

تقی‌زاده همچنین اعلام کرد که اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت آماده دریافت اخبار و اطلاعات همشهریان  در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی و گزارش تخلفات در حیطه شرح وظایف قانونی این اداره است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار