کد خبر : 44982
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۲۴

حسن کربلایی:

عجیب است که هیچ نماینده ای رد صلاحیت نشد!/ هیات های اجرایی ما اینقدر باید ترسو و بی عرضه باشند؟!

عجیب است که هیچ نماینده ای رد صلاحیت نشد!/ هیات های اجرایی ما اینقدر باید ترسو و بی عرضه باشند؟!

آیا بین این نمایندگان ،جنگل خوار، کوه خوار ، مفت خوار، رشوه خوار ، پولخوار ، یاوه گو و محکومان قضایی پیدا نکردید؟!!!!

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی در یادداشتی با عنوان “بزدلها چگونه مردمانی هستند؟” در واکنشی به تایید صلاحیت اولیه برخی کاندیداها و نمایندگان فعلی مجلس در هیات اجرایی انتخابات گیلان نوشت ؛ آقایان و خانم های هیات اجرایی چرا همه بارها را به دوش نظارتی ها ریختند؟ یعنی واقعا چهار تا مدرک درباره بعضی نماینده ها نداشتید تا بتوانید آنان را رد صلاحیت کنید؟ یا حداقل چندنفر را عدم احراز بزنید؟

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان و یکی از کاندیدای انتخابات مجلس در رشت گفت؛آیا بین این نمایندگان ،جنگل خوار، کوه خوار ، مفت خوار، رشوه خوار ، پولخوار ، یاوه گو و محکومان قضایی پیدا نکردید؟!! واقعا مدارک لازم را نداشتید؟ یعنی همه خوبند؟

وی با عذرخواهی از نمایندگان زحمتکش ،مومن ،متدین و دانا گفت ؛ انصافا هیات های اجرایی ما اینقدر باید ترسو باشند؟البته می دانم برخی از دادستان ها و شخصیت های ارزشنمد عضو این هیات های اجرایی تلاش خود را کردند و ظاهرا زورشان نرسید و عجیب اینکه هیچ نماینده ای رد صلاحیت نشد!

وی دلیل این کار برخی از افراد هیات اجرایی را ترس ازدست دادن پست و میز بعد از رای آوردن این کاندیدا دانست و گفت ؛ از نظر من شما معتمد مردم نیستید، شما بی عرضه اید، شما صلاحیت عضویت در این هیات ها را ندارید و باید از پیشگاه مردم ، قانون و خانواده های شهدا عذرخواهی کنید.

وی از هیات نظارت خواست شجاع باشند ، ملاحضه هیچکس را نکنند و فقط قانون ، مردم و شهدا را درنظر بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , 30 آذر 1398 - 13:54

آقای شجاع نگران نباشید شورای نگهبان که نمرده است به فرموده بجز خودی ها حتی یک نفر آدم درست و حسابی را تایید صلاحیت نمی کند انشاله مجلسی یکدست […] شکل می گیرد.

رفتن به نوار ابزار