کد خبر : 16873
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

عدم تعادل گفتاری نماینده لیست امید رشت/ تغییر موضع جعفرزاده نسبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمتر از 2 روز!

عدم تعادل گفتاری نماینده لیست امید رشت/ تغییر موضع جعفرزاده نسبت به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمتر از 2 روز!

چه اتفاقاتی پشت پرده افتاده که این نماینده مجلس در فاصله کمتر از 2 روز تغییر موضع می دهد سوالی است که در ذهن مردم ایجاد می شود.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تازه ترین پارادوکس حرفی و نظری خود، اینبار در کمتر از 2 روز تغییر موضع داده و سخنش را عوض کرده است!

وی در تاریخ 18 مرداد 96 در گفتگو با سایت خبری اعتمادآنلاین گفت: ” 3 یا 4 وزیر پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی رای نخواهند آورد. وی تاکید کرد: آقای جهرمی، به دلیل سابق منفی اش نسبت به حوادث 88 و بعد از آن رای نخواهند آورد البته این نظر شخصی بنده است و نه تنها به او رای نمی دهم بلکه به عنوان مخالف هم صحبت می کنم. آقای بطحایی در شأن آموزش و پرورش و فرهنگیان نیست. برای انتخاب وزیر آموزش و پرورش باید فرهنگیان در الویت باشند. آقای رحمانی فضلی باید نمایندگان را قانع کند و شرایطش مساعد نیست. بنابراین به نظر می رسد این سه وزیر اوضاعشان خوب نیست.”

این نماینده اصلاح طلب مردم رشت در تاریخ 20 مرداد حرفش را پس گرفته و در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای آموزش و پرورش را گزینه مناسبی برای تصدی بر این وزارتخانه دانست و گفت: باید انتخاب یک نفر از بدنه آموزش و پرورش را گزینش پسندیده‌ای دانست چراکه آقای بطحایی با توجه به سوابق کاری خود به مشکلات معیشتی و مالی فرهنگیان واقف است، ضمن آنکه مدیریت کلان در سطح وزارتخانه را نیز تجربه کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش مشکل مدیریتی ندارد بلکه نبود منابع پایدار مشکل‌آفرین شده است، افزود: می‌توان از آقای بطحایی با توجه به تخصص و رزومه‌ کاریش، انتظار ایجاد منابع مالی پایدار برای این وزارتخانه را داشت البته به شرط آنکه آموزش و پرورش اولویت نخست دولت شود.

حال چه اتفاقاتی پشت پرده افتاده که این نماینده مجلس در فاصله کمتر از 2 روز تغییر موضع می دهد سوالی است که در ذهن مردم ایجاد می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

موسی دوشنبه , 23 مرداد 1396 - 19:54

منه رشتی متاسفم ازنماینده رشتیمون که تعادل گفتاری نداره ومنفعتش به خدمت کردنش میچربه

موسی دوشنبه , 23 مرداد 1396 - 23:45

این آقا کلا معلوم نیست فازش چیه .
خخخخخخ

رفتن به نوار ابزار