کد خبر : 39528
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

یک سال گذشت! بندرانزلی همچنان بدون بخشدار!

عدم توانایی فرماندار غیر بومی انزلی در انتخاب بخشدار !

عدم توانایی فرماندار غیر بومی انزلی در انتخاب بخشدار !

معلوم نیست که این تصدی گری بر اساس کدام قانون و بخشنامه صورت پذیرفته است اما آنچه که مشخص است عدم توانایی حیدری آزاد فرماندار غیر بومی شهرستان بندرانزلی در تعرفه گزینه ای مناسب برای احراز پست بخشدار است.

در سالگرد بازنشستگی منوچهر عاشوری بخشدار سابق مرکزی بندرانزلی، که از نیروهای نزدیک به خسته بند محسوب می شد، هنوز این بخش بدون بخشدار است.

هرچند، چند ماهی پورحضرت معاون عمرانی فرمانداری با حکم سالاری استاندار سابق به عنوان سرپرست بخشداری منصوب شد اما پس از وی دیگر کسی به این سمت منصوب نگردید. با این حال در یک اقدام عجیب حسن صفری معاون سیاسی فرمانداری و از گزینه هایی که امکان فرمانداری وی پس از حیدری آزاد مطرح است، بدون هیچ حکمی امورات این بخش را پیش می برد!

معلوم نیست که این تصدی گری بر اساس کدام قانون و بخشنامه صورت پذیرفته، اما آنچه که مشخص است عدم توانایی حیدری آزاد فرماندار غیر بومی شهرستان بندرانزلی در تعرفه گزینه ای مناسب برای احراز پست بخشدار است.

لازم به ذکر است چندی پیش همسو با سیاست های سالاری گزینه تندرو اصلاح طلبان یعنی خانم پوررزاز بعنوان شانس تصدی بخشداری مرکزی بندرانزلی مطرح شده بود اما سن بالای وی و کارنامه نه چندان درخشانش در آموزش و پرورش این انتخاب را مسکوت گذاشت تا وی همچنان مشاور بانوان حیدری آزاد باقی بماند و پس از گذشت یکسال هنوز این بخش بدون بخشدار باشد.

در حالی که حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی بارها از جایگاه نماز جمعه عدم انتخاب بخشدار مرکزی را متذکر شد این سوال مطرح می گردد که: در سالی که منتهی به انتخابات است چگونه هنوز حیدری آزاد به جمع بندی برای معرفی بخشدار مرکزی این شهرستان نرسیده است؟ و آیا این تفریط ناشی از عدم اشرافش بر شهرستان و گزینه های مستعد نمی باشد؟

انتهای پیام/رویداد گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار