کد خبر : 31372
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397- 32: 17

عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی باعث ایجاد ناامیدی در مردم می‌شود

عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی باعث ایجاد ناامیدی در مردم می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اینکه عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی باعث ایجاد ناامیدی و یأس در مردم شده است گفت: رسانه‌ها ابزار مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستند.

به گزارش گیلانستان عبدالله پاکاری ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان اظهار داشت: توانایی و ظرفیت‌های کشور در مناسبت‌های مختلف باید برای مردم بیان شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه می‌توان دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی را در نمایشگاه‌های مختلف به مردم معرفی کرد عنوان داشت: کارآفرینان می‌توانند دستاوردهای نوین انقلاب را به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه کشور ما در بحث صنعت، اقتصاد و خدمات حرف‌های زیادی برای بیان کردن دارد تصریح کرد: باید برای معرفی دستاوردهای انقلاب کارهای انجام شده در بخش خصوصی را معرفی کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه میرزا کوچک جنگلی یکی از افتخارات گیلان است گفت: معرفی نکردن دستاوردهای انقلاب ظلم به شهدا و ایثارگران است.

حجت الاسلام سیدحسین گلمیرزاده با اعلام اینکه امید به آینده در بین مردم کاهش پیدا کرده است خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای افزایش امید به آینده در مردم تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مسئولان در مناطق مختلف استان گیلان می‌تواند امید را در مردم ولایتمدار گیلان افزایش دهد بیان داشت: نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف استان گیلان می‌توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم نمایش بدهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه دانش آموزان و فرهنگیان نقش به‌سزایی در مسائل فرهنگی دارند گفت: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران رشد زیادی در کشور صورت گرفته است.

نادر جهان آرای با اشاره به اینکه عدم توجه به ظرفیت‌های داخلی باعث ایجاد ناامیدی و یأس در مردم شده است افزود: رسانه‌ها ابزار مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستند.

معاون پژوهشی دانشگاه گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نباید با جشن های انقلاب به شکل دستوری و برای رفع تکلیف برخورد کنند گفت: برای جلوگیری از موازی‌کاری باید دستگاه‌های اجرایی را در کارگروه‌های خاصی دسته‌بندی کرد.

سید ضیاءالدین میرحسینی با اعلام اینکه هر دستگاه اجرایی می‌تواند در نمایشگاه‌های مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰ دستاورد برتر خود را معرفی کند عنوان داشت: ارائه آمار برای مردم جذابیت ندارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در ۴۰ سال گذشته ۷ میلیون خدمت به مردم ارائه کرده است تصریح کرد: ۴ هزار نفر از طریق کمیته امداد از سربازی معاف شدند.

جواد شفیعی ثابت با اشاره به اینکه ۴۵ هزار دانشجو با کمک کمیته امداد توانستند فارغ التحصیل شوند ابراز داشت: کمیته امداد به دانشجویان مددجوی مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی ۳ میلیون تومان کمک می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار