کد خبر : 6774
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395- 47: 12

عدم صدور مجوز تجمع دانشجویان گیلان نشان از ترس برخی از جریان های سیاسی از بیداری جنبش دانشجویی دارد

عدم صدور مجوز تجمع دانشجویان گیلان نشان از ترس برخی از جریان های سیاسی از بیداری جنبش دانشجویی دارد

رییس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: درخواست تجمع بسیجیان ولایت مدار دانشگاه گیلان جهت حضور در مقابل دفتر نماینده رشت که بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی صورت گرفته بود هرچند منجر به صدور مجوز نگردید اما این امر هیج خللی در اراده آهنین فرزندان خمینی کبیر در مقابله با فتنه گران اینجاد نکرد.

به گزارش گیلانستان، مرتضی نورسته مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگویی با بیان اینکه درخواست تجمع بسیجیان ولایت مدار دانشگاه گیلان جهت حضور در مقابل دفتر نماینده رشت که بر اساس اصل ۲۷ قانون اساسی صورت گرفته بود هرچند منجر به صدور مجوز نگردید افزود: این امر هیج خللی در اراده آهنین فرزندان خمینی کبیر در مقابله با فتنه گران اینجاد نکرد اما نشان از ترس برخی از جریان های سیاسی از بیداری جنبش دانشجویی داشت.

وی افزود:جریانی که به دنبال تطهیر فتنه وفتنه گران در بعد سیاسی و در بعد اقتصادی هم دنبال اشرافی گری بوده و هست هیچ وقت علاقه مند نبوده و نیست که دانشجویان انقلابی مکتب رهبری در مسائل حساس نظام ورود پیدا کند.جریانی که تمام سرمایه گذاری اش برای تربیت نسل سوم و چهارم در مجالس آواز خوانی و کنسرت ها و پارتی های شبانه و مختلط است باید هم از دانشجوی بیدار و هوشیار بسیجی آگاه به مسائل نظام بترسند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان اضافه کرد:اینکه حضرت آقا خطاب به همین جوان ها می فرمایند به شما امید داریم به این دلیل می باشد که این نسل و این گفتمان تنها گفتمانی است که وام دار هیچ جریان سیاسی نیست و برای حفظ انقلاب حاضر است جان و مال و آبرویش را فدا کند.

لذا هیچ جای تعجبی نیست،جریانی که چند ماه گذشته در مقابل اظهارات یکی از خطبای کشور (استاد رفیعی) تلاش هایی برای راه اندازی تجمعات خیابانی کرده بود و بعدها از فتنه گران حمایت نمود و دیروز نماینده مجلس خبرگان را هدف گرفته است و امروز دانشجویان انقلابی که آینده سازان کشور ما هستند را به چشم معضل امنیتی میبینند از وزیر کشور به عنوان متولی امنیت داخلی کشور تقاضای مهار این جریان انقلابی را داشته باشند!

نورسته در پایان افزود: لازم به ذکر است بسیج دانشجویی حق پیگیری حقوقی اکاذیب مطرح شده را برای خودش محفوظ می داند./پیک دانشجو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار