کد خبر : 28907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

عدم مقابله ورزشکاران ایران با رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده روحیه ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی است

عدم مقابله ورزشکاران ایران با رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده روحیه ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عدم مقابله ایران با رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی نشان دهنده باور ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی صبح امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: ورزشکاران مجاهدان عرصه مبارزه و مقابله هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز برخی معاندان این نکته را بیان می‌کنند که جمهوری اسلامی از ورزشکاران حمایت نمی‌کند گفت: حضور جوانان ورزشکار با پرچم جمهوری اسلامی در میادین ورزشی ظرفیت جوانان جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان میکشد.

آیت‌الله پروایی ورزشکاران افرادی دانست که همانند مدافعان حرم از ماهیت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و تصریح کرد: ورزشکاران سفیران ایران اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران ایرانی سفیر یک نظامی سیاسی شیعه در جهان هستند خاطرنشان کرد: ورزشکاران باید در عمل به گونه‌ای رفتار کنند که مایه افتخار جمهوری اسلامی باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از بانوان ورزشکاری که باحجاب اسلامی در میادین جهان حاضر می‌شوند افزود: این افراد این نکته را به جهان ثابت می‌کنند که دین و حجاب مانع ورزش نیست.

آیت‌الله پروایی با بیان اینکه در دین اسلام و بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی بر توجه به ورزش شده است اظهار داشت: ورزشکاران باید به این نکته توجه کنند که ترویج معارف اسلامی از سوی آن‌ها موثرتر است.

وی ضمن تجلیل از ورزشکارانی که در مقابل رژیم صهیونیستی از مبارزه خودداری می‌کنند خاطرنشان کرد: این عمل ورزشکاران ایران به این معنا است که جمهوری اسلامی رژیمی به نام اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ورزشکاران باید روحیه مقاومت و ظلم‌ستیزی داشته باشند تصریح کرد: عدم مقابله ایران با رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی نشان دهنده باور ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله پروایی دین اسلام را یکی از ادیانی دانست که تاکید فراوانی بر توجه به ورزش دارند و اظهار داشت: شاهد هستیم که شرط‌بندی امری حرام است اما در برخی ورزش‌های مورد تاکید اسلام حرام نیست.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص پرداختن به ورزش خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی امروز باید تلاش کنند تا هم قدرت علمی داشته باشند و هم قدرت جسمانی.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار