کد خبر : 3218
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۲۲

عدم همدلی بین نمایندگان گیلانی مانع حل مشکلات مردم است

عدم همدلی بین نمایندگان گیلانی مانع حل مشکلات مردم است

دانشجوی دکترای کسب و کار با تاکید بر اینکه در استانهای دیگر از سرمایه گذاران استقبال بهتری می شود گفت: عدم همدلی بین مسئولان گیلانی مانعی درجذب سرمایه گذار است باید همدلی در بین مسئولان و نمایندگان استان ایجاد شود.

سید جعفر مهرابی شهرستانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی”درگیلان” با اشاره به اینکه نمایندگان و مسئولان استان باید دست به دست هم دهند تا مشکلات در گیلان کاهش یابد اظهار داشت : اگر همه در کنار هم باشند بسیاری از مسائل قابل حل است.

وی حمایت از سرمایه گذار داخلی و خارجی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بسیاری از سرمایه گذاران بومی ما امروز در استانهای دیگر سرمایه گذاری می کنند .

دانشجوی دکترای کسب و کار با بیان اینکه نباید سازمانها و مسئولان سر راه سرمایه گذار مانع تراشی کنند افزود: اگر سرمایه گذار وارد استان نشود فضای تولید برقرار نمی شود .

مهرابی با تاکید بر اینکه در استانهای دیگر از سرمایه گذاران استقبال بهتری می شود تصریح کرد: عدم همدلی بین مسئولان گیلانی مانعی درجذب سرمایه گذار است باید همدلی در بین مسئولان و نمایندگان استان ایجاد شود.

وی تاکید کرد: نمایندگان ؛مدیران و مسئولان استان باید همه باهم همدل باشند و بنشیند و باهم برنامه ریزی کنند و برای جذب سرمایه گذار برنامه ای مدون و تعریف شده با توجه به ظرفیتها و قابلیتهای گیلان ارائه دهند.

مهرابی با تاکید بر اینکه گیلان چه کم از استانهای دیگر دارد که امروز در گردونه رقابت صنعتی عقب مانده است خاطرنشان کرد: صنعت در گیلان وضعیت مطلوبی ندارد ولی می تواند مطلوب باشد اگر ما ذره ای دل بسوزانیم.

وی تاکید کرد: باید مسئولان ما از استان و بومی باشند بسیاری از مسئولان و مدیران در سازمانها و ادارات گیلان سالهای آخر بازنشستگی خود را در گیلان می گذارنند یقینا این افراد دل نمی سوزانند چراکه برای فردی که در آستانه بازنشستگی است روند کارها چه خوب و چه نامطلوب پیش رود چندان تاثیری در آینده مدیریتی اش ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار