کد خبر : 27462
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397- 10: 18

عدم پاسخگویی دولت به ضرر کشور تمام می‌شود

عدم پاسخگویی دولت به ضرر کشور تمام می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه دشمن درصدد فراگیر کردن جنگ اقتصادی علیه ایران است گفت:‌ دولت باید روحیه عدم پاسخگویی خود که موجب وارد آمدن آسیب به کشور می‌شود را کنار بگذارد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ در شرایطی که دشمن درصدد فراگیر کردن و گسترش محاصره اقتصادی علیه ایران است انفعال،‌ عدم شفافیت لازم با مردم و پاسخگو نبودن دولت در برابر ملت آسیب‌ها و ضررهای زیادی را برای کشور ایجاد می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس وقوع بسیاری از نابه‌سامانی‌های اخیر در کشور را ناشی از عملیات روانی دشمن دانست و بیان داشت: کند بودن چرخه تولید کشور و بسیاری از ساز و کارهای اقتصادی هیچ ربطی به مسئله تحریم‌ها ندارد بلکه تنها به علت ضعف مدیران و متولیان مربوطه ایجاد شده است.

عباسی مهم‌ترین مواردی که تأثیر مخربی بر روی فرآیندهای تولید می‌گذارند را برشمرد و ابراز داشت:‌ دادن فضای جولان به سودجویان،‌ دلالان و احتکارکنندگان باعث شده است به‌جای ایجاد رونق در بخش صنعت و تولید محصولات،‌ هر روز سود و انتفاع بیشتری نصیب سودجویان شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس از احتکار و قاچاق کالاها به‌عنوان دو پدیده بسیار خطرناک برای اقتصاد کشور نام برد و تصریح کرد:‌ برخی از مدیران اجرایی نیز به‌جای حل مشکلات مردم و گرفتاری‌های موجود کشور،‌ در بحث سکه و ارز و واردات انواع کالاها دخالت دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصمیم‌گیری‌های سطحی و غیرمنطقی در حوزه امور اقتصادی را زمینه‌ساز مشکلات فعلی خواند و گفت:‌ بسیاری از تصمیمات مسئولان اجرایی کشور به‌جای حل مشکلات و رفع چالش‌ها نوعی اختلاف و تناقض در امور را ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر این نکته که مجلس برای رفاه حال مردم تصمیمات خوبی در حوزه عرضه کالاهای اساسی و مسائل رفاهی اتخاذ کرده است اظهار داشت:‌ به اعتقاد بنده تنها با استفاده از مدیران کارآمد و دلسوز در کنار یک روحیه انقلابی می‌توان کشور را از این وضعیت بحرانی خارج کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس حفظ انسجام و وحدت ملی را رمز بزرگ پیروزی انقلاب در تمام صحنه‌ها و میدان‌های سخت دانست و عنوان کرد:‌ مسئولان اجرایی،‌ قضایی و نظارتی باید عملکرد ناکارآمد خود را کنار بگذارند زیرا مجموعه همین رفتارها عامل بروز بسیاری از معضلات‌ امروز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار