کد خبر : 22899
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396- 25: 1

عده‌ای از همراهان امام(ره) از همراهی با انقلاب جا ماندند‌

عده‌ای از همراهان امام(ره) از همراهی با انقلاب جا ماندند‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه همراهی آرمان‌های انقلاب و شهدا یک توفیق است گفت: در این تحولات عده‌ای که زمانی همراه امام خمینی(ره) و انقلاب بوده و سوابق درخشانی داشتند از همراهی با انقلاب جا ماندند‌.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری عصر امروز در آیین رونمایی از فیلم کوتاه “دیوار” در رشت اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان گیلان به‌عنوان یک مجموعه با انگیزه و پرنشاط در مناسبت‌های انقلاب اسلامی ظاهر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با گرامیداشت ایام دهه فجر و با تاکید بر اینکه دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی دارد خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) به‌عنوان یک الگو و اسوه برای تمامی مردان و زنان محسوب می‌شود.

اشجری بیان اینکه با توجه به جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) بیان این امر که این بانوی بزرگوار تنها الگو و اسوه بانوان  است یک کم‌لطفی محسوب می‌شود اعلام کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی و اسوه تمامی مردان و زنان عالم است.

وی با اشاره به اینکه درس‌خداشناسی، نبی‌شناسی و ایمان را می‌توان در ساحت حضرت زهرا(س) به درستی آموخت تصریح کرد: تقارن سالگرد سی و نهمین پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه(س) عنایتی ویژه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه تلاش شد تا امسال در برگزاری مراسمات پیروزی انقلاب حرمت حضرت زهرا (س) حفظ شود بیان کرد: در حال حاضر تخریب‌های ناجوان‌ مردانه‌ای درباره انقلاب و دستاورد‌های انقلاب مطرح می‌شود.

اشجری با اشاره به اینکه نهال انقلاب امروز به یک درخت تنومند پربار تبدیل شده است خاطرنشان کرد: امروز تمامی کشور‌ها در مقابل تنومندی و پرباری درخت انقلاب سر تعظیم فرود می‌آورند.

وی با بیان اینکه درخت انقلاب به‌منظور توسعه و باروری بهتر در برهه‌‌های مختلف زمانی هرس می‌شود تصریح کرد: هرس‌های درخت انقلاب در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ انجام شد و عده‌ای در این تحولات از همراهی انقلاب جا‌ مانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه همراهی آرمان‌های انقلاب و شهدا یک توفیق است گفت: در این تحولات عده‌ای که زمانی همراه امام خمینی(ره) و انقلاب بوده و سوابق درخشانی داشتند از همراهی با انقلاب جا مانند‌.

اشجری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با ورود به چهلمین سال از عمر خود به بلوغ و باروری رسیده است، افزود: امروز انقلاب دوران کمال خود را طی می‌کند و صدای انقلاب اسلامی امروز از اقصی نقاط جهان به درستی به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگی سخن امام خمینی(ره) درباره صادر کردن انقلاب اسلامی به جهان به‌درستی قابل درک است بیان کرد: انقلاب‌های ایجاد شده در کشورهای اسلامی منطقه مصداق بارز سخن گوهربار امام خمینی(ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز حضور قدرتمند و با اقتدار ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها برای دشمنان مشهود است افزود: این امر نتیجه بالندگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

اشجری با تاکید بر اینکه نواقص و ضعف‌هایی نیز در کشور وجود دارد و همواره باید پاسخگوی مطالبات و دغدغه‌های مردم بود خاطرنشان کرد: در تحولات اخیر کشور مطالبات مردم به حق بود و باید به این مطالبات پاسخ مطلوب داد.

وی با اشاره به اینکه برخی در این مطالبات با هنجارشکنی قصد سوءاستفاده و شاد کردن دل دشمن را داشتند گفت: افرادی که برای باروری نهال انقلاب تلاش کرده و رنج کشیدند و صاحبان انقلاب هستند به‌طور قطع اجازه ضربه زدن به انقلاب را نمی‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را صاحبان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پاسداری از  دستاورد‌های انقلاب همواره یک وظیفه ملی برای فرزندان انقلاب است.

اشجری با اشاره به رونمایی از مستند فیلم کوتاه “دیوار” و با بیان اینکه افراد در انقلاب باید به اندازه توان خود در پشتیبانی از انقلاب ایفای نقش کنند تصریح کرد: مستند “دیوار” مصداق اقدامی ماندگار از دست‌های کوچک با قلب‌های بزرگ در پاسداری از انقلاب است.

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی در ترویج و توسعه آثار انقلابی یک ضرورت است تصریح کرد: امروز میزان حضور جبهه حق در فضای مجازی قابل قبول نیست و این جبهه به‌درستی نتوانسته همانند جبهه باطل در این فضا خودآرایی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه جبهه حق باید به درستی از فرصت فضای مجازی به‌منظور مقابله با جبهه باطل استفاده کند گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند “اگر رهبر نبودم به‌طور حتم مسئولیت فضای مجازی را برعهده می‌گرفتم”.

اشجری با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری بیانگر اهمیت ویژه فضای مجازی در جامعه امروز است ابراز داشت: با استفاده از فضای مجازی باید پیام انقلاب را به روش‌های مختلف به دنیا منتقل کرد.

وی با بیان اینکه امروز دیگر نمی‌توان پیام انقلاب را به شیوه‌های سنتی به گوش دنیا رساند تصریح کرد: در جامعه امروز برای برقراری ارتباط باید از زبان هنر که زبان جوانان را شامل می‌شود استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه دریافت زبان جوانان امروز یکی از مشکلات جامعه است گفت: برخی از مسئولان نتوانستند به‌درستی زبان جوانان را درک کنند و درک زبان جوانان از سوی مسئولان به‌طور حتم جامعه را به سوی پیشرفت سوق می‌دهد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار