کد خبر : 15094
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1396- 33: 18

عده‌ای امروز حامی قاتلان بچه‌های زنده به گور شده انقلاب شده‌اند

عده‌ای امروز حامی قاتلان بچه‌های زنده به گور شده انقلاب شده‌اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: بچه های بی‌گناه را به صرف اینکه بچه‌های نیروهای انقلابی بودند زنده به گور کردند و امروز عده‌ای به خود اجازه می‌دهند از اینها حمایت کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر ضمن برشمردن جنایات آمریکا و تروریست های مورد حمایت آنها در ایران اظهار داشت: امروز برخی کشورهای اروپایی که عوامل ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی را در سرزمین خود پذیرفته‌اند ادعا می‌کنند که در ایران حقوق بشر نیست.

وی افزود: برخی دهه‌‌ی ۶۰ را که دهه پرافتخار جمهوری اسلامی است در ایام انتخابات و تنها برای چند رأی بیشتر زیر سوال بردند و منافقین را مورد حمایت قرار دادند و این جای تأثر و تأسف است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: قدرت از بین رفتنی است و به قول امیر المومنین(ع) برای هر نصبی عزلی است اما انقلاب یک عطیه الهی است که با خون شهدا رنگین و عجین شده است. ما جای شهدا و جلادان و جای شهید بهشتی و قاتلان وی را جابجا می کنیم؟

تسخیری با بیان اینکه می‌آیند مطرح می‌کنند که ۳۸ سال اعدام کردیم گفت: آنهایی که روی بچه‌های انقلابی آب جوش می‌ریختند و بعد با دستهای کثیفشان موهای سرشان را با پوست می‌کندند باید جایشان با شهدا عوض شود؟ این هفته، هفته‌ی اوج بی رحمی منافقین بر علیه انقلابیون بوده است. بچه های بی‌گناه به صرف اینکه بچه‌های نیروهای انقلابی بودند را زنده به گور کردند و امروز عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند از اینها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از منافقین بی‌رحمی به نظام اسلامی است افزود: اینکه رهبر انقلاب هشدار می‌دهند که جامعه را دو قطبی نکنید معنای آن همین است. چه کسانی از منافقین حمایت می‌کردند. همان زمان هم منافقین توسط کسانی مورد حمایت قرار می‌گرفتند. تاریخ قابل تکرار است مگر اینکه از تاریخ درس عبرت بگیریم.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: دقت کنید که این آمریکا که این همه شیطنت بر علیه جمهوری اسلامی کرده است و رسما اعلام می‌کند که دشمن شماره یک ما نظام جمهوری اسلامی است به ما کمک نخواهند کرد.

تسخیری با بیان اینکه امروز نفوذ ایران در دیگر کشورهاست گفت: خود آمریکایی‌ها می‌گویند اگر امروز می‌خواهیم با ایران بجنگیم باید از لبنان، سوریه و عراق عبور کنیم. آیا این آمریکا با ما دوستی می‌کند. هرگز آمریکا با ما آشتی نخواهد کرد مگر اینکه ما تغییر کنیم.

وی ادامه داد: رئیس سازمان سیا در سال گذشته گفت تنها راه مهار سپاه متهم کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فساد در داخل کشور است و اینکه مردم بگویند سپاه فساد دارد. امروز می بینیم که یک مقام علی رتبه در جمهوری اسلامی علیه سپاه موضع گیری می‌کند. چرا به سپاه حمله می‌شود. می‌گوید تفنگ و سپاه در یک جا جمع شده است چه معنایی دارد؟

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: آیا سپاه با سلاح شما را مجبور به عقد قراردادهای اقتصادی کرد یا شما به علت عدم توانایی در اداره پروژه ها آمدید از سپاه درخواست کردید که این پروژه‌ها را انجام دهد؟ آیا جنبه اقتصادی داشت یا جنبه یاری به نظام جمهوری اسلامی در آن بروز پیدا کرد؟ اگر جنبه اقتصادی داشت شما چرا میلیاردها تومان به سپاه بدهکار هستید. چرا این بدهکاری‌ها پرداخت نمی‌شود.

تسخیری تأکید کرد: سپاه همان نهاد مقتدری است که به دولت و نظام ما با پرتاب ۶ موشک اقتدار بخشید. با همین ۶ موشک آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و … همه جا خوردند. همه فهمیدند پرتاب این موشک به چه معناست. همه‌ی مقرهای آمریکا در منطقه شناسایی شده و براساس آن تجهیزات نظامی ایران طراحی شده است.

وی در پایان گفت: آن زمانی که بیایند بزنند و فرار کنند گذشته است. وقتی آن فرد مطرح کرد که ما قصد حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را داریم یک عده‌ای به راحتی بدون شلیک یک گلوله تأسیسات ما را تعطیل کردند و نتیجه این کار این شد که برجام به هیچ رسید./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار