کد خبر : 24343
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردین 1397- 36: 13

عده‌ای با رای مردم به جایگاهی رسیدند ولی فریادرس مردم نیستند/ انتقاد اصحاب رسانه در تحول جامعه و کشور موثر است

عده‌ای با رای مردم به جایگاهی رسیدند ولی فریادرس مردم نیستند/ انتقاد اصحاب رسانه در تحول جامعه و کشور موثر است

دبیر جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر استان گیلان گفت: برخی از مدیران ما با رای مردم به جایگاهی رسیدند و سکوی پرتابی پیدا کردند ولی الان فریادرس مردم نیستند.

به گزارش گیلانستان، حسین رضاپور دبیر جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر استان گیلان عصر پنجشنبه در نشستی با اصحاب رسانه اظهار کرد: جامعه کنونی ما نیازمند اراده مسئولان و مردم برای ساختن ایرانی در شان ایران و ایرانی می باشد. مردم جامعه از وضعیت کنونی رضایت نداشته و دوست دارند شرایطی به وجود باید که به حداقل نیازهای خود دست یابند.

رضا پور خاطرنشان کرد: نظام ما برگرفته از اعتقادات دینی ماست و نمی‌خواهیم مشکلی برای دین و اعتقادات ما به وجود بیاید.

 وی اذعان داشت: اگر مشکلی در کشور به وجود می‌آید به خاطر ناکارآمدی نظام نیست بلکه به خاطر کم کاری کسانی است که به دستورات دینی و جامعه متعهد نیستند.

دبیر جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر یادآور شد: اصحاب رسانه می‌توانند مشکلات جامعه را به شکل هنرمندانه منعکس کنند تا مسئولان در آرامش به حل مشکلات مردم بپردازند.

 وی اعلام کرد: ما باید از انتقاد نترسیم و منتقد را نترسانیم، هر انتقادی که مطرح می‌شود به ویژه از طرف اصحاب رسانه ، یک راه حلی هم در ادامه دارد که در تحول جامعه و کشور موثر است.

رضاپور با اشاره به به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی، گفت: ریشه و بنیان این شعار و گفتمان، اقتصاد مقاومتی است.

 وی اضافه کرد: مسئولان در هر بخشی از تولید، ارائه دهنده تسهیلات و سیاست گذار، برای توسعه پایدار کشور موظف به حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی هستند.

 دبیر جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی در واقع حمایت از مدیران دلسوز و علاقه مند به تولید در کشور، کارگران بیکار و کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل است.

وی اضافه کرد: پشتیبانی از مدیر خوب دفاع از حقوق اجتماع است، امسال باید همت کنیم تا در همه عرصه‌ها‌ی تولید کشور موفق باشیم. از همه علی الخصوص نمایندگان مجلس انتظار داریم با برنامه سالیانه‌ای که می‌نویسند بر اساس حل مشکلات کشور باشد.

 وی ادامه داد: ضرورت دارد که نظام تولید و مصرف در کشور به گونه‌ای طراحی شود که کمترین نیاز به خارج را داشته باشیم.

دبیر جمعیت اندیشه ورزان ایثارگر بصیر اظهار داشت: پیام خون شهدا مبارزه با استکبار و موفقیت در عرصه کار و تولید است.

رضا پور با ضروری خواندن افزایش کیفیت کالای تولید داخل، گفت: محصولات تولید داخل کشور باید به عنوان کالای تولید شده در کشور مسلمان، برند و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی باشد.

وی ادامه داد: برخی از مدیران ما با رای مردم به جایگاهی رسیدند و سکوی پرتابی پیدا کردند ولی الان فریادرس مردم نیستند، به عنوان مثال چرا کارخانه پوشش با ظرفیت اشتغالزایی که دارد، باید تعطیل شود؟! انتظار نداریم به نمایندگانی که رای دادیم به جای حل مشکل و رفع موانع به دعواهای سیاسی بپردازند.

 

رضاپور با اشاره به ظرفیت‌های موجود در گیلان برای رونق اقتصادی، خاطرنشان کرد: کشاورزی گیلان اگر مورد توجه قرار گیرد، می‌تواند محور توسعه ایران باشد؛ همچنین معادنی در لوشان وجود دارد که اگر مورد بهره برداری و ساماندهی قرار گیرد زمینه رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

 

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار